Το Eletre είναι ένα υπερ-SUV που θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις 0Eletre, Eletre S και Eletre R – με την επιλογή δύο κινητήρων.
.
.
LOTUS

Ο συνεχιζόμενος μετασχηματισμός της Lotus βρίσκεται σε εξέλιξη και το νέο υπερ-SUV Eletre είναι το πρώτο μιας σειρά ηλεκτρικών μοντέλων της βρετανικής μάρκας.

Το Lotus Eletre παίρνει τις βασικές αρχές και το Lotus DNA από 75 χρόνια σχεδίασης και μηχανικής σπορ αυτοκινήτων, και είναι ένα πρακτικό, ευέλικτο και ευρύχωρο οικογενειακό όχημα, γεμάτο από ψηφιακή τεχνολογία αιχμής.

Το Eletre παρουσιάζεται με το μόττο «Born British, Raised Globally», ως προϊόν συνεργασίας μεταξύ έμπειρων ομάδων της Lotus στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Κίνα.

Μετά από την παγκόσμια πρεμιέρα στο Λονδίνο τον Μάρτιο του 2022, χιλιάδες πελάτες σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη δηλώσει ότι θέλουν να αποκτήσουν το δικό του Eletre, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις – Eletre, Eletre S και Eletre R – με την επιλογή δύο κινητήρων.

Οι πρώτες παραδόσεις πελατών ξεκίνησαν στην Κίνα τον Μάρτιο και θα ακολουθήσουν στις παγκόσμιες αγορές – συμπεριλαμβανομένης της– μέσα στο καλοκαίρι.

.
.
LOTUS

Με το Eletre, η Lotus προσφέρει περισσότερη καινοτομία, περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερη ελκυστικότητα από ποτέ. Η αυτονομία του μοντέλου φθάνει έως και 600 χλμ., με γρήγορη φόρτιση παίρνει από 10-80% σε μόλις 20 λεπτά, επιταχύνει σε 2,95 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα στην έκδοση R, όντας το ταχύτερο αμιγώς ηλεκτρικό SUV με διπλό κινητήρα στον κόσμο και έχει ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 2.250 κιλά.

Εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας, ενώ διαθέτει head-up οθόνη 29 ιντσών με ημι-επαυξημένη πραγματικότητα ώστε ο οδηγός να έχει συνεχώς τα μάτια του στο δρόμο. Μια λειτουργία απομακρυσμένης στάθμευσης στην εφαρμογή smartphone επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του Eletre να ελίσσει το αυτοκίνητο σε στενό χώρο στάθμευσης ενώ βρίσκεται έξω από το όχημα, και σύντομα θα προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες αυτοματοποιημένης οδήγησης μέσω ενημερώσεων over-the-air (OTA).

Το Eletre διαθέτει εξελιγμένα συστήματα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω, με εξαρτήματα κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο. Τα καινοτόμα ελατήρια αέρα διπλού θαλάμου, που τοποθετούνται στάνταρ σε όλη τη σειρά Eletre, επιτρέπουν ανεξάρτητο έλεγχο του ύψους και της ακαμψίας οδήγησης. Επίσης, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απόσβεσης – CDC – μετρά συνεχώς τα φορτία στην ανάρτηση με ρυθμό 1.000 φορές ανά δευτερόλεπτο και προσαρμόζει τον ρυθμό απόσβεσης 500 φορές ανά δευτερόλεπτο.

Το Eletre είναι το πρώτο Lotus που χρησιμοποιεί ηλεκτρομηχανικό υδραυλικό τιμόνι, ενώ το ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχού κάνει το Eletre ακόμα πιο ευέλικτο.

.
.
LOTUS

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τον οδηγικό τους χαρακτήρα μέσα από διαφορετικές ρυθμίσεις:

• Το Tour Mode είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία και εξισορροπεί την οδηγική άνεση και την κατανάλωση ενέργειας

• Η λειτουργία Range Mode μειώνει την κατανάλωση ενέργειας συστημάτων όπως ο κλιματισμός, βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής μπροστά και πίσω και προσφέρει μια πιο προοδευτική απόκριση του πεντάλ γκαζιού για αύξηση της αυτονομίας

• Η λειτουργία Sport βελτιώνει την απόκριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης και του πλαισίου, βελτιώνοντας την οδηγική συμπεριφορά και την οδική συμπεριφορά

• Η λειτουργία εκτός δρόμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της πρόσφυσης σε επιφάνειες χαμηλής τριβής για την απομάκρυνση του κινδύνου περιστροφής του τροχού

• Η Individual Mode επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει συγκεκριμένες ρυθμίσεις για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, την ανάρτηση και το τιμόνι

• Το Track Mode (μόνο στο Eletre R) μειώνει το ύψος οδήγησης και την απόκριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης σε σύγκριση με το Sport Mode, και επίσης αυξάνει το όριο για την παρέμβαση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας, δίνοντας στον οδηγό μεγαλύτερη επιρροή στη συμπεριφορά του οχήματος στις στροφές, καθιστώντας το ιδανικό για ζωηρή οδήγηση σε πίστα.

.
.
LOTUS

Κάτω από το δάπεδο του οχήματος βρίσκετι ένα πακέτο μπαταρίας ιόντων λιθίου τελευταίας τεχνολογίας, 800 volt, 112 kWh. Επίσης, ο μόνιμος μαγνήτης και οι σύγχρονοι κινητήρες στεγάζονται μαζί με τα κιβώτια ταχυτήτων και τους μετατροπείς μέσα σε ένα ενιαίο, χυτό περίβλημα για βέλτιστη απόδοση συσκευασίας.

Με 603 ίππους και 710 Nm στιγμιαίας ροπής, τα Eletre και Eletre S μπορούν να επιταχύνουν από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και να συνεχίσουν με μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα. Με 905 ίππους και 985 Nm, το Eletre R έχει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα, με αυτονομία έως 490 χιλιόμετρα.

Διαθέσιμο για παραγγελία σε τιμές από 95.990 ευρώ στην Ευρώπη.

Δημοφιλή