Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Σε μία απλή αλλά και συμβολική τελετή στο ακριτικό Καστελόριζο έγιναν τα εγκαίνια νέας εγκατάστασης με ηλεκτρογεννήτρια ώστε να στηριχθούν οι περιορισμένες υποδομές του νησιού, σε χαλεπούς καιρούς.

Αφού ολοκληρώθηκε η ακολουθία των εγκαινίων από τον πατέρα Γεώργιο, η σύζυγος του πρωθυπουργού, κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, πάτησε το «πράσινο κουμπί» και έθεσε σε λειτουργία την ηλεκτρογεννήτρια, που με την ευγενική́ χορηγία της κυρίας Έλενας Αμβροσιάδου και τις ενέργειες της ΑΧΙΟΝ HELLAS, εγκαταστάθηκε στο νησί. 

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτρογεννήτρια θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες του στρατοπέδου Διοίκησης Άμυνας (ΔΑΝ) αλλά παράλληλα μπορεί να υποβοηθήσει όλο το νησί κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Στη τελετή απηύθυναν χαιρετισμούς ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου Χρήστος Ευστρατίου, ο Πρόεδρος της AXION HELLAS Βασίλης Πατέρας, ο Υποστράτηγος Διοικητής της 95ης ΑΔΤΕ Δημήτρης Χούπης και ο Διοικητής της ΔΑΝ Μεγίστης Φωτεινόγλου Αθανάσιος. 

Φωτογραφία αρχείου. Πανοραμική όψη του Καστελόριζου. (Photo by Marka/Universal Images Group via Getty Images) Marka via Getty Images