ekmetalleese

Η συνεχής και βίαιη αύξηση της απόστασης μεταξύ φτώχειας και πλούτου, είναι πιθανόν να φτάσει σε διαδοχικά Σημεία Έκρηξης.
Μεγάλο κύκλωμα μαστροπών με «πλοκάμια» σε Αττική, Καλαμάτα και πόλεις της περιφέρειας εξαρθρώθηκε από την ΕΛ.ΑΣ. Πληροφορίες
Έχουν περάσει περίπου τρεις μήνες. Από τον φωταγωγό της πολυκατοικίας μου έχει σταματήσει να ακούγεται η γερασμένη φωνή της
Την έγκαιρη διαβίβαση του συνόλου των στοιχείων της καταγγελίας, αναφορικά με ΜΚΟ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, προκειμένου
Άλλο ένα ακόμα σκάνδαλο χτύπησε τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ρούχων, πολλές από τις οποίες έχουν κατηγορηθεί επανειλημμένα
Στη χώρα μας σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του καθηγητή του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, Γρηγόρη Λάζου, ο αριθμός των εκδιδόμενων γυναικών και ανδρών αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Ο τζίρος από την πορνεία, από τα τέλη του 2012 έως σήμερα, κινείται στα 600-620 εκατ. Ευρώ. Ο αριθμός των εκπορνευόμενων γυναικών ανέρχεται περίπου στις 18.500 το 2014, ενώ ο αριθμός το 2012 ήταν 17000 γυναίκες. 13.000-14.000 αλλοδαπές εκδιδόμενες είναι θύματα εμπορίας. Οι πελάτες ανέρχονται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του σε 550.000 στην Αθήνα.
Σε βαρύτατες καταγγελίες κατά του κόμματος της Ζωής Κωνσταντοπούλου, «Πλεύση Ελευθερίας», τόσο για την πολιτική του στάση
Γιατί αν ο άργυρος από τα μεταλλεία του Λαυρίου στήριξε την πολιτιστική ακμή της Αθήνας των κλασικών χρόνων και θωράκισε την άμυνα της πόλης στην περίοδο των Περσικών Πολέμων, τα μεταλλεία χρυσού της Χαλκιδικής και του Παγγαίου συνέβαλαν στην ακμή της μακεδονικής δυναστείας με τον Φίλιππο Β΄ και χρηματοδότησαν τις εκστρατείες του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Γνωστά έργα που έχουν κατασκευαστεί με το συγκεκριμένο μάρμαρο είναι η στήλη του Τραϊανού και το Πάνθεον της Ρώμης. Αλλωστε, το περίφημο μάρμαρο Καρράρα, αποτελούσε την αγαπημένη πρώτη ύλη του γλύπτη και ζωγράφου Μιχαήλ Aγγέλου (Μικελάντζελο Μπουοναρότι), γεγονός που αποτυπώθηκε στα δημοφιλέστερα (πέραν από το Παπικό παρεκκλήσιο της Καπέλα Σιξτίνα στο Βατικανό), έργα του: David (Δαβίδ) στην Φλωρεντία και Pietà (Πιετά) στην είσοδο του Αγίου Πέτρου, αμφότερα αριστουργήματα της Αναγεννησιακής γλυπτικής.
Παρά τις έρευνες που λένε το αντίθετο, μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που κατοικούν σε χώρες του Δυτικού Κόσμου ορκίζεται στο