vitamines

Η βιταμίνη C είναι η κυριότερη υπεύθυνη για το αίσθημα της ναυτίας.
Αύξηση της παραγωγής της επιτραπέζιας ελιάς κατά 31% προβλέπει το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιοκομίας
Βοηθούν να διατηρήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας σταθερά όταν καταναλώνετε τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες. Προσθέτοντας μια κουταλιά ελαιόλαδο, το λίπος θα επιβραδύνει τη διάσπαση των υδατανθράκων και των σακχάρων στο πεπτικό σύστημα, κάτι που είναι καλό για όλους μας, ειδικά αν έχετε διαβήτη ή πρέπει να προσέξετε το σάκχαρό σας.
Υπάρχουν διάφορα είδη ψωμιού. Το κοινό (λευκό) ψωμί, Το ψωμί σίκαλης που γίνεται από μίγμα σιτάλευρου και αλεύρου σίκαλης. Το ψωμί ολικής αλέσεως που παρασκευάζεται από άλεσμα όλου του σιταριού (μαζί με το φλοιό) και το πολύσπορο ψωμί που γίνεται από το σύνολο των δημητριακών, όπως το σιτάρι, το κριθάρι, η σίκαλη, η βρώμη και το καλαμπόκι.
Η βιταμίνη Α προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα, όπως και βιταμίνη C. Ο συνδυασμός τους με ένα ολοκληρωμένο σύστημα αντιοξειδωτικών προσφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα. Μέχρι αυτό το απλό γεγονός της αναπλήρωσης των βιταμινών να γίνει κατανοητό, η διατήρηση του νεανικού δέρματος θα παραμείνει απατηλή. Να θυμάστε όμως ότι η αναπλήρωση των βιταμινών πρέπει να συνδυαστεί παράλληλα με ιδιαίτερη προστασία από τον ήλιο, χωρίς να ελαττώνεται η παραγωγή Βιταμίνης D.
Τι κάνει η σύγχρονη επιστήμη όμως για αυτό το πρόβλημα; Πέρα από «ειδικά» βιταμινούχα ή δήθεν διεγερτικά σκευάσματα, που βρισκόμαστε σήμερα ως προς την πραγματική και τεκμηριωμένη θεραπεία; Η αρχή της ιστορίας της θεραπείας της στυτικής δυσλειτουργίας μοιάζει με παραμύθι. Λίγο πριν το 2000 είχαμε πλήρη άγνοια για βασικά θέματα σχετικά με τη λειτουργία της στύσης. Ούτε το βασικό νευροδιαβιβαστή δε βρίσκαμε.
Πράσινες σαλάτες. Ο ζεστός καιρός και η παρατεταμένη διαμονή σε εξωτερικούς χώρους το καλοκαίρι, μπορούν να κάνουν το σώμα μας να χάσει νερό αλλά και ηλεκτρολύτες όπως κάλιο, μαγνήσιο, νάτριο και ασβέστιο μέσω της εφίδρωσης. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αναπληρώσουμε αυτά τα συσταστικά από μια πλούσια πράσινη σαλάτα. Τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι είναι πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου, ασβεστίου, καλίου, φυλλικού οξέως, βιταμίνης Α, C και K. Για παράδειγμα το μαρούλι iceberg περιέχει 96% νερό!
Ναι μαντάμ αχλάδια τρώω. Εδώ ολόκληρος Όμηρος τα ανέφερε ως « δώρο των θεών», ποιος είμαι εγώ που θα πάω κόντρα. Τρώγοντας ένα αχλάδι βάζεις μέσα στον οργανισμό σου βιταμίνες Α, Β1, Β2, C, E, φυλλικό οξύ και νιασίνη. Επίσης, είναι πλούσια σε χαλκό, φώσφορο και κάλιο και σε μικρότερες ποσότητες σε ασβέστιο, χλώριο, σίδηρο, μαγνήσιο, νάτριο και θείο και έχουν λίγες θερμίδες. Τι άλλο θες από ένα μόνο φρούτο; Για πες μου εσύ κυρία μου που εξακολουθείς να τρως πιτόγυρα ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει ο γύρος; Ε; Σε βούλωσα;