yemnastike

Οσον αφορά την άσκηση, το περπάτημα δεν έχει πάντα τον σεβασμό που του αξίζει.
Εχει φανεί πως η συμμετοχή σε  υψηλής έντασης προπονήσεις, 20λεπτης διάρκειας, μειώνει πολλά δυσάρεστα συμπτώματα.
Γιατί θα πρέπει να μην τα αγνοήσουμε.
Η μαγική άσκηση που προσφέρει ταυτόχρονα ενδυνάμωση, βελτίωση της ισχύος αλλά και της καρδιοαναπνευστικής αντοχής.
Τι απαντά ο καταγγελλόμενος
Όλα αυτά μετά από σχετική έρευνα που διεξήγαγε το τμήμα Αθλημάτων Κλασικού Αθλητισμού και αθλοπαιδιών της ΓΓΑ.
Αν βρισκόμαστε σε εορταστική αδράνεια, αυτές οι τρεις απλές κινήσεις θα μας βοηθήσουν να ενεργοποιηθούμε.
Οι μύες και οι αρθρώσεις χρειάζονται λίγο τέντωμα όταν τελειώσει η προπόνηση. Ας δούμε γιατί και πώς να το κάνουμε όπως πρέπει.
Μερικές πολύ χρήσιμες κι αποδοτικές συμβουλές.