Ενεργοποιείται το 1110 για προβλήματα πολιτών σχετικά με την κακοκαιρία

Σε 24ωρη βάση, χωρίς χρέωση.
Open Image Modal
.
Eurokinissi

Στην ενεργοποίηση του 1110 σε 24ωρη βάση για την καταγραφή πάσης φύσεως αιτημάτων πολιτών και φορέων της Αττικής, που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας, προχωρεί το Κέντρο Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ) της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ.

Υπογραμμίζεται ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση για τους πολίτες όταν το καλούν.

Η σχετική απόφαση ελήφθη καθώς τοπικά δημοτικά οδικά δίκτυα παραμένουν κλειστά με συνέπεια να υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στις μετακινήσεις και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Το οδικό δίκτυο ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής είναι στο σύνολό του ανοικτό. Οι υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας συνεχίζουν να επικουρούν τους δήμους και πέραν των αρμοδιοτήτων τους.

Τα αιτήματα που θα διατυπώνονται στο τηλεφωνικό κέντρο, αφού αξιολογούνται, θα προτεραιοποιούνται και θα προωθούνται στους αρμόδιους φορείς (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Τροχαία, Πολιτική Προστασία, Ομάδες Άμεσης Παρέμβασης ΚΕΠΙΧ, κ.α.) προκειμένου να διευθετούνται άμεσα.