Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα

Η 5η γενιά του μοντέλου φρεσκαρισμένη αισθητικά, σε νέα πλατφόρμα, με νέο σύστημα συνδεσιμότητας και τελευταία γενιά του Lexus Safety System+.
Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
LEXUS

Με πάνω από 3,5 εκατ. μονάδες πωλήσεων από το 1998, το RX πέρασε στην 5η του με περισσότερα χαρακτηριστικά εξηλεκτρισμού.

Οι πιο συμπαγείς και πιο αιχμηροί προβολείς, οι εισαγωγείς αέρα και ένα φαρδύτερο μετατρόχιο (1,5 εκ.) ενισχύουν την εικόνα σταθερότητας σε μια σιλουέτα με ρέουσες γραμμές από τα εμπρός προς τα πίσω, επεκτείνοντας το καπό, επιμηκύνοντας το μεταξόνιο κατά 6 εκ. και χαμηλώνοντας τη γραμμή οροφής κατά 1 εκ.

Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
LEXUS

Το SUV απέκτησε αίσθηση κουπέ, η χαρακτηριστική μαύρη πίσω κολώνα (ή ‘αιωρούμενη οροφή’ όπως την αποκαλεί η Lexus) είναι τώρα πιο τρισδιάστατη σε εμφάνιση.

Ξεχωριστές αλλαγές υπάρχουν στην έκδοση F SPORT, στη μάσκα, στις ποδιές και στους αεροδυναμικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Αυτή η έκδοση θα προσφέρεται μόνο στο RX 500h Hybrid Electric Υψηλών Επιδόσεων.

Στο εσωτερικό, το οδηγοκεντρικό πιλοτήριο ‘Tazuna’ εστιάζει στο να προσφέρει στον οδηγό άμεσο, διαισθητικό έλεγχο του οχήματος, σύμφωνα με την αρχή «χέρια στο τιμόνι, μάτια στον δρόμο», έχοντας νέα οθόνη αφής 14”.

Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
Ανασχεδιασμένο Lexus RX με τρία υβριδικά σύνολα
LEXUS

Η πλατφόρμα του νέου RX μείωσε το βάρος του αυτοκινήτου κατά 90 κιλά, όπως και το συνολικό ύψος κατά 1 εκ., με αποτέλεσμα να χαμηλώσει το κέντρο βάρους κατά 1,5 εκ. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 6 εκ. και διατηρώντας παράλληλα το συνολικό μήκος, οι κλίσεις του αμαξώματος εμφανίζονται μειωμένες. Και το πίσω μετατρόχιο φάρδυνε κατά 5 εκ. και, σε συνδυασμό με τους τροχούς των 21”, το RX έχει ακόμα καλύτερο «πάτημα» στο δρόμο και πρόσφυση.

Η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρει καλύτερη πλευρική σταθερότητα και χαρακτηριστικά αντιβύθισης, μειώνει σημαντικά τους θορύβους, τους κραδασμούς και τους τριγμούς.

Το νέο RX διατίθεται στην Ευρώπη σε μία γκάμα τριών διαφορετικών ηλεκτροκίνητων εκδόσεων. Το RX 450h+ θα μυήσει τους πελάτες του RX στην plug-in τεχνολογία της Lexus που αποτελεί σημείο αναφοράς. Εδοδιάζεται με υβριδικό ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο 2.5 lt, ισχύος 306 hp. Επιταχύνει σε 7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, εκπέμπει 24-26 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα και έχει μέση κατανάλωση καυσίμου: 1,1-1,2 λίτρα/100 χλμ.

Με το νέο RX 350h Hybrid Electric, η Lexus εισάγει μία αποδοτική εναλλακτική λύση έναντι των χαμηλότερου κυβισμού κινητηρίων συνόλων πετρελαίου και βενζίνης. Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο 2.5 lt, αποδίδει 245 hp, έχει επιτάχυνση 8 δευτ., εκπομπές 143-150 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου: 6,4-6,7 λίτρα/100 χλμ.

Επίσης, το πρώτο Hybrid Electric turbo μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, το RX 500h, το οποίο συνοδεύεται από το σύστημα δυναμικού ελέγχου της μετάδοσης κίνησης DIRECT4. Ο κινητήρας 2.4 lt συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και αποδίδει 371 hp, με 6 δευτ. επιτάχυνση, εκπομπές 182-189 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου: 8,2-8,5 λίτρα/100 χλμ.

Καταλήγοντας, το RX προσφέρει την τρίτη γενιά του Lexus Safety System+, με βελτιωμένο Pre-Collision System, νέο Proactive Driver Assist και Extended Safety Package. Το RX διαθέτει, επίσης, την τελευταία πλατφόρμα πολυμέσων με το Hey Lexus Smart Voice Assistant και το Lexus Link app.