«Σερβιέτες όχι μόνο για γυναίκες»: Γιατί αφαιρούν από την συσκευασία το φύλο

Πολλές πασίγνωστες εταιρείες ανακοινώνουν παρόμοιες αλλαγές. Κάτι αλλάζει.
Σύμβολο του γυναικείου φύλου
Vyacheslav Kozyrev via Getty Images
Σύμβολο του γυναικείου φύλου

Μία από τις γνωστότερες εταιρείες που κατασκευάζουν σερβιέτες, η Always, θα αφαιρέσει από την συσκευασία της το σύμβολο του γυναικείου φύλου στην προσπάθειά της να γίνει πιο προσιτή στα διεμφυλικά και τα άφυλα άτομα.

Οι ακτιβιστές της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας είχαν ασκήσει πολλές φορές πίεση στην Procter & Gamble, στην οποία ανήκει και η Always, να πραγματοποιήσουν αυτή την αλλαγή στην συσκευασία.

«Οσοι έχουν περίοδο δεν είναι απαραίτητα γυναίκες και, αντίθετα, δεν έχουν όλες οι γυναίκες περίοδο» ήταν το κυριότερο επιχείρημά τους.

«Για πάνω από 35 χρόνια στηρίζουμε κορίτσια και γυναίκες και θα συνεχίσουμε. Ωστόσο, υποστηρίζουμε και την διαφορετικότητα και προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες όλων των καταναλωτών, που δεν είναι μόνο γυναίκες με την κλασική έννοια» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Procter & Gamble.

Δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πότε θα γίνει η αλλαγή.

Αυτή η εταιρεία, ωστόσο, είναι η τελευταία που έχει προβεί σε ενέργειες για μια φιλικότερη αντιμετώπιση προς την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα.

Οι εταιρείες βοηθούν τους ανθρώπους να εκφράζουν την πραγματική τους ταυτότητα.
sam thomas via Getty Images
Οι εταιρείες βοηθούν τους ανθρώπους να εκφράζουν την πραγματική τους ταυτότητα.

Τον Ιούνιο, η Mastercard ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει στα διεμφυλικά και τα άφυλα άτομα να χρησιμοποιούν στις κάρτες τους το όνομα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει και όχι αυτό που τους έχει δοθεί νομικά. Ετσι, το όνομά τους πάνω στην κάρτα θα συνάδει με την πραγματική τους ταυτότητα.

«Δεν είναι μόνο θέμα αληθινής ταυτότητας. Είναι και θέμα ψυχικής υγείας και ασφάλειας» ανακοίνωσε η εταιρεία πληρωμής.

Η εφαρμογή γνωριμιών Tinder θα δίνει πλέον περισσότερες επιλογές στους χρήστες της σχετικά με την σεξουαλική ταυτότητα των ανθρώπων που αναζητούν.

Εως τώρα υπήρχαν μόνο οι επιλογές «άνδρας», «γυναίκα», «και τα δύο».Οι σεξουαλικές προτιμήσεις που υπάρχουν, ωστόσο, είναι περισσότερες και η εφαρμογή έρχεται να καλύψει αυτή την ανάγκη.

Οι χρήστες θα μπορούν ακόμη και να έχουν αυτά τα στοιχεία δημόσια στο προφίλ τους.

Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Lyft έχει πλέον νέα ρύθμιση στην εφαρμογή της, που επιτρέπει να στους επιβάτες να καθορίζουν πιο συγκεκριμένα την αντωνυμία με την οποία θέλουν να τους αποκαλούν.

Οι επιλογές είναι «Αυτή», «Αυτός», «Αυτοί», «Η αντωνυμία δεν υπάρχει στην λίστα», «Προτιμώ να μην πω».

Τώρα, προσπαθεί να ασκήσει πίεση και για την αλλαγή του ονόματος και του φύλου αυτών των ατόμων στα διπλώματα οδήγησης.

Το γνωστό αγγλικό λεξικό Merriam-Webster εισήγαγε επισήμως την αντωνυμία «Αυτοί», η οποία χρησιμοποιείται για την αναφορά σε άτομα χωρίς συγκεκριμένο φύλο έναντι των αντωνυμιών «αυτή», «αυτός» ή του αγενούς «αυτό».

(Με πληροφορίες από CNN)