Εννέα πρωινές ασκήσεις που θα απογειώσουν την ημέρα (και την εβδομάδα) μας

Ο personal trainer Δ. Σκουφάκης δείχνει στην HuffPost για κάθε μία απ' αυτές την αλάνθαστη εκτέλεση.
Θέση πλανκ
Θέση πλανκ

Καινούργια εβδομάδα ξεκινά με υποχρεώσεις αλλά και προβληματισμό για την πανδημία που δεν λέει να εξαφανιστεί από την ζωή μας. Ποια καλύτερη αρχή της μέρας και εβδομάδας που ξεκινά από την πρωινή άσκηση;

Ζητήσαμε από τον personal trainer που μετρά στο ενεργητικό του συνεργασίες με μερικά από τα σημαντικότερα γυμναστήρια των Αθηνών, Δημήτρη Σκουφάκη, να μας συστήσει - αλλά και να μας δείξει πώς εκτελούνται σωστά - μερικές από τις βασικότερες ασκήσεις με τις οποίες μπορεί να ξεκινήσει κανείς την ημέρα του ώστε και να κρατά σε υψηλά επίπεδα την σωματική του υγεία αλλά και να αισθάνεται τις ώρες μιας εργάσιμης ημέρας που ακολουθεί ευεξία. Ιδού τι μας πρότεινε:

Ασκηση Πρώτη

Βασική θέση πλανκ. Εναλλαγή ποδιών προς τα επάνω. 1Χ20 επαναλήψεις

Θέση πλανκ1
Θέση πλανκ1
Θέση πλανκ 2
Θέση πλανκ 2

Ασκηση Δεύτερη

Πρήνη στήριξη. Φέρνουμε το γόνατο μπροστά κάνοντας στροφή λεκάνης. 1 Χ 20 επαναλήψεις

Πρήνη στήριξη
Πρήνη στήριξη

Ασκηση Τρίτη

Πους - απς (κλειστή λαβή). 1Χ15 επαναλήψεις.

Πους - απς
Πους - απς
Πους - απς
Πους - απς

Ασκηση Τέταρτη

Πρήνη στήριξη. Στροφή κορμού κι άνοιγμα χεριού εναλλάξ. 1Χ16 επαναλήψεις.

Πρήνη στήριξη
Πρήνη στήριξη
Πρήνη στήριξη
Πρήνη στήριξη

Ασκηση Πέμπτη

Πέλβικ τιλτ (Pelvic tilt). Τέντωμα χεριών με παλάμες στο έδαφος κι επιστροφή. 1Χ10 επαναλήψεις

Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt
Pelvic tilt

Ασκηση Εκτη

Ντεντ λιφτ (Dead lift). Χέρια σε θέση ανάκαμψης, 1Χ12 επαναλήψεις.

Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift
Dead lift

Ασκηση Εβδομη

Κλασσικό σκουότ. Απαγωγή ποδιών εναλλάξ. 1Χ 16 επαναλήψεις.

Κλασσικό σκουότ
Κλασσικό σκουότ
Κλασσικό σκουότ
Κλασσικό σκουότ
Κλασσικό σκουότ
Κλασσικό σκουότ

Ασκηση Ογδοη

Σούμο σκουότ (χέρια σε θέση πρότασης). 1Χ16 επαναλήψεις.

Σούμο σκουότ
Σούμο σκουότ

Ασκηση Ενατη

Βυθίσεις σε καρέκλα (τέντωμα ποδιού εναλλάξ εμπρός). 1Χ16 επαναλήψεις.

Βυθίσεις
Βυθίσεις
Βυθίσεις
Βυθίσεις

Ποιος είναι ο Δημήτρης Σκουφάκης

Πτυχιουχος Τ.Ε.Φ.Α.Α Αθηνών με ειδικότητα Καλαθοσφαίριση.
Διπλωματούχος των ακόλουθων ειδικοτήτων :
CPT (Certified Personal Trainer by NASM)
PILATES MAT WORK - PILATES EQUIPMENT
TRX, Fitballs , Bosu, Functional Core , Body Weight Cross, Air Fit Trainer & Renegade, Taebo, Fitbox , Kettebels, Cycling, Aerobic, Step.
Ασχολείται επαγγελματικά με το fitness και το personal training από το 1996 έως και σήμερα. Επίσης έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα γυμναστήρια της Αθήνας στον τομέα του fitness και πιλάτες.