Φρεσκαρίστηκε το Range Rover Velar

Λίγες αλλαγές στην εμφάνιση, περισσότερες στην τεχνολογία άνεσης και οδήγησης
.
.
RANGE ROVER

Το 2023 βρίσκει τη Range Rover να φρεσκάρει τα μοντέλα της, με τη Velar να εμφανίζεται με ανανεωμένα χαρακτηριστικά. Η νέα μάσκα συνδυάζεται με τη χαρακτηριστική «αιωρούμενη» οροφή, την ενιαία μεσαία γραμμή και τις χωνευτές πτυσσόμενες χειρολαβές θυρών. Οι νέοι, εξαιρετικά λεπτοί προβολείς Pixel LED χαρίζουν μία τεχνική (high-tech) εμφάνιση που θυμίζει κόσμημα και βελτιστοποιημένη ορατότητα, ενώ η εξωτερική εμφάνιση ενισχύεται από νέα πίσω φώτα και έναν νέο πίσω προφυλακτήρα, με κρυφές απολήξεις εξάτμισης για πιο κομψή εμφάνιση.

.
.
RANGE ROVER

Στο εσωτερικό, η νέα, αιωρούμενη, κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα και προστέθηκε η πιο εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro της Range Rover. Επίσης, το πολυτελές SUV διαθέτει μία πλήρη σουίτα τεχνολογιών, ενώ προσφέρει ακόμα πιο αθόρυβη καμπίνα, διαθέτοντας και το πρωτοποριακό σύστημα Active Road Noise Cancellation. Το Range Rover Velar συνεχίζει να προσφέρει μια επιλογή καμπίνας χωρίς χρήση δερμάτινων επενδύσεων, με νέα σχέδια και υλικά καθισμάτων.

Κι ακόμα, το πιο πρόσφατο σύστημα καθαρισμού αέρα καμπίνας Cabin Air Purification Plus διατίθεται ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Comfort Pack (ή στάνταρ στην έκδοση Autobiography).

.
.
RANGE ROVER

Πέραν αυτών, η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση προσφέρει άνεση στην κίνηση, διατηρώντας τον έλεγχο σε πιο τραχείς δρόμους, ενώ εξομαλύνει τις ανωμαλίες με το Adaptive Dynamics, το προηγμένο σύστημα πλαισίου που μεταβάλλει συνεχώς τις δυνάμεις απόσβεσης σε κάθε τροχό.

Η δε plug-in υβριδική έκδοση του Velar, P400e, με νέα μπαταρία, έχει μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 64 χλμ. Για μεγαλύτερα ταξίδια, το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης παρέχει συνδυασμένη αυτονομία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα σε πραγματικές συνθήκες που φτάνει τα 684 χλμ. Με συνδυασμένη ισχύ 404 ίππους και ροπή 640Nm από τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων 300Hp της γενιάς Ingenium και τον ηλεκτροκινητήρα 105kW, η έκδοση P400e έχει επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 209χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως και 140χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει τετρακίνηση AWD.

.
.
RANGE ROVER

Η τελευταία γενιά κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου της σειράς Ingenium διατίθεται με τεχνολογία 48-volt MHEV (ήπια υβριδική) για βελτιωμένη απόδοση και παροχή ισχύος, χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη γεννήτρια/μίζα με ιμάντα (BiSG) για την ανάκτηση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση. Αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt που βρίσκεται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης. Η ενέργεια μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί για υποστήριξη της επιτάχυνσης, ενώ προσφέρει επίσης μια βελτιστοποιημένη και πιο άμεση σε απόκριση λειτουργία του συστήματος start-stop.

Ο straight-six βενζινοκινητήρας Ingenium 3.0 lt διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η P340 αποδίδει ισχύ 340hp και ροπή 480Nm, ενώ η ισχυρότερη έκδοση P400 αποδίδει 400hp και ροπή 550Nm. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 lt διαθέτει τώρα ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με πιο ομαλή διαδοχή για τις οκτώ σχέσεις του. Η έκδοση P250 αποδίδει 250hp και ροπή 365Nm.

Καταλήγοντας, ο straight-six D300 πετρελαιοκινητήρας 3.0 lt αποδίδει 300hp και ροπή 650Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος D200 Ingenium πετρελαίου 2.0 lt έχει ισχύ 204hp.

Δημοφιλή