Καλά κρατούν οι πωλήσεις ΙΧ παρά το θέμα της παραγωγής

Μόλις 4,7% υπολείπονται οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων το 7μηνο του 2022, έναντι του 2021.Τις 65.679 μονάδες έφθασαν το διάστημα Ιανουάριος – Ιούλιος 2022.
|
vb
vb
Eurokinissi

Ικανοποιημένοι, τηρουμένων των αναλογιών, θα πρέπει να είναι οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα και οι θυγατρικές των εργοστασίων.

Δεδομένου ότι οι παραγωγές των εργοστασίων, από το 2021, είναι λειψές, εξαιτίας και των θεμάτων με τους ημιαγωγούς (μικροτσίπ), οι παραδόσεις καθυστερούν, παρά την αυξημένη ζήτηση.

Πάντως, οι εταιρείες, όπως έχει φανεί, πωλούν τις ακριβότερες εκδόσεις, καθώς αυτές προκρίνουν στην παραγωγή και τα εργοστάσια, καθώς αφήνουν μεγαλύτερο κέρδος.

Τούτων δοθέντων, το να κλείνει ο Ιούλιος του 2022, με 10.881 ταξινομήσεις νέων ΙΧ, ήτοι +2,8% από τον Ιούλιο του 2021, είναι ένα στοιχείο της σταδιακής εξομάλυνσης της παραγωγής.

Πάντως, το 7μηνο του 2022, ταξινομήθηκαν, δηλαδή έβγαλαν πινακίδες κυκλοφορίας, 65.679 νέα ΙΧ, όντας -4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο 7μηνο του 2021.

Πάντως, οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών, ελαφρών και βαρέων, φέτος, υπολείπονται κατά 9,1% του περσινού 7μηνου, με 5.840 μονάδες, ενώ πολύ μεγάλη μείωση παρουσιάζουν οι ταξινομήσεις λεωφορείων, με -43,5% και 139 μονάδες.

Εξάλλου, σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στις κατηγορίες επιβατικών, έως και τον Ιούλιο, δείχνει ότι τα SUV – Crossover έχουν κατακτήσει την αγορά με 53,2%:

vb
vb
Dimitris Balis

Επίσης, η κατανομή ανά καύσιμο, δείχνει ότι τα υβριδικά έχουν συνεχή ανοδική πορεία και φθίνουσα τα αμιγώς βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα:

Dimitris Balis