Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Οι δύο συναυλίες του Διονύση Σαββόπουλου που ήταν προγραμματισμένες στις 10 και 11 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αναβάλλονται, καθώς ο αγαπημένος Νιόνιος βρέθηκε θετικός στον Covid-19.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Μεγάρου, οι νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα. 

Advertisement
Advertisement

Ο Διονύσης Σαββόπουλος ήθελε να γιορτάσει τα γενέθλια του με μία μεγάλη συναυλία με τίτλο «Γεννήθηκα στη Σαλονίκη» στις 10 Δεκεμβρίου. Μετά  το ενδιαφέρον του κοινού και το sold out, το Μέγαρο ανακοίνωσε και δεύτερη συναυλία, την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου.