Πέντε θεατρικές παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου

«Ψηλά απ’ τη Γέφυρα», «Φιλουμένα Μαρτουράνο», «Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», «Ο Θείος Βάνιας», «Άσπρο Πάτο», αλλά και «Τα Μάτια Τέσσερα».
«Φιλουμένα Μαρτουράνο»
«Φιλουμένα Μαρτουράνο»
Elina Giounanli

Τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου και οι θεατρικές σκηνές της Αθήνας σηκώνουν αυλαία με ρυθμούς καταιγιστικούς. Η HuffPost προτείνει πέντε (συν μία) παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα τις επόμενες μέρες.

«Ψηλά απ’ τη Γέφυρα» με Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, Ιωάννα Παππά

Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλερ, «Ψηλά απ’ τη Γέφυρα», στο Θέατρο Βεάκη. Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Έντι Καρμπόνε, ζωντανεύει τον τραγικό ήρωα, που το ανομολόγητο πάθος του για την νεαρή ανιψιά της γυναίκας του, πυροδοτεί μια εσωτερική σύγκρουση, η οποία τον οδηγεί στην αυτοκαταστροφή του.

«Ψηλά απ' τη γέφυρα»
«Ψηλά απ' τη γέφυρα»
Elina Giounanli

Η Ιωάννα Παππά υποδύεται την Μπέατρις, τη σύζυγο του Έντι, η οποία καταλαβαίνει τι του συμβαίνει και προσπαθεί μέχρι τελευταία στιγμή να τον βοηθήσει να βγει απ’ το αδιέξοδο του.

Τον ρόλο του Αλφιέρι, δικηγόρου αλλά και αφηγητή της παράστασης, ερμηνεύει ο Δημήτρης Μαυρόπουλος. Ο Δημήτρης Καπετανάκος, στον ρόλο του Μάρκο, ενός από τους δυο μετανάστες που φιλοξενεί η οικογένεια Καρμπόνε στο σπίτι της. Στους ρόλους των δύο νέων που γνωρίζονται και ερωτεύονται, ο Μιχάλης Πανάδης -Ροντόλφο, αδελφός του Μάρκo - και η πρωτοεμφανιζόμενη Ευγενία Ξυγκόρου -Κάθριν, ανηψιά του Έντι.

Απόδοση - Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης

Κοστούμια: Dante

Φωτισμοί - Σκηνικός Χώρος - Μουσική Επιμέλεια: Γιώργος Νανούρης.

Από 28 Οκτωβρίου.

Info

Παραστάσεις

Τετάρτη 19:00

Πέμπτη 20:00

Παρασκευή 21:00

Σάββατο 18:00 & 21:00

Κυριακή 19:00

Προπώληση

Η Μαρία Ναυπλιώτου «Φιλουμένα Μαρτουράνο»

Η Μαρία Ναυπλιώτου ενσαρκώνει μια γυναίκα- σύμβολο, τη Φιλουμένα, στη γλυκόπικρη κωμωδία του Εντουάρντο Ντε Φιλίππο «Φιλουμένα Μαρτουράνο», λαμπρό δείγμα του ιταλικού νεορεαλισμού, ένα ρόλο – ορόσημο που έχουν ερμηνεύσει κορυφαίες ηθοποιοί (όπως η Σοφία Λόρεν).

Στο ρόλο του Ντομένικο Σοριάνο ο Μελέτης Ηλίας.

Η Φιλουμένα Μαρτουράνο ξεκίνησε ως πόρνη και κατέληξε ερωμένη του πλούσιου εμπόρου Ντομένικο Σοριάνο. Τώρα, έπειτα από αρκετά χρόνια κοινού βίου, διεκδικεί τη θέση που της αξίζει. Ένα απρόσμενο μυστικό ανατρέπει τις ισορροπίες και αλλάζει τα δεδομένα.

«Φιλουμένα Μαρτουράνο»
«Φιλουμένα Μαρτουράνο»
Elina Giounanli

Όπως γράφει και ο σκηνοθέτης της παράστασης, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: «Όλα έγιναν κάποτε. Κάποτε της είπαν πως έγινε γυναίκα. Δεν είναι κορίτσι πια. Κάποτε έφυγε από το σπίτι της το πατρικό και πήγε σε εκείνο το άλλο ”σπίτι”. Κάποτε γνώρισε κι εκείνον. Κάποτε την γνώρισε κι αυτός. Κάποτε έμεινε έγκυος και μετά ξανά και ξανά. Και κάποτε εκείνος της ζήτησε να μείνει μαζί του, χωρίς να της το ζητήσει και ποτέ αληθινά. Ύστερα το ξέχασε. Κάποτε γεννήθηκαν και τρία παιδιά. Που δεν έμαθαν ποτέ ποιανού παιδιά είναι. Και κάποτε...το κάποτε κουράστηκε. Και θέλησε να γίνει τώρα.

Τώρα...ανάμεσα σε εκείνη και σε εκείνον. Που δεν συναντήθηκαν ποτέ, μέχρι τώρα. Που δεν έζησαν ποτέ αληθινά, μέχρι τώρα. Που δεν έμαθε ποτέ εκείνη ποιος στ′ αλήθεια είναι εκείνος. Ο Ντομένικο Σοριάνο. Και δεν έμαθε ποτέ εκείνος ποια στ′ αλήθεια είναι εκείνη. Η Φιλουμένα Μαρτουράνο. Η γυναίκα που δεν κλαίει ποτέ. Μέχρι τώρα. Που θα μάθει. Μέχρι τώρα που θα μάθουμε κι εμείς.

Και θα το μάθουν και εκείνα τα παιδιά. Πρέπει να το μάθουν. Γιατί όπως λέει και μία κρυφή φωνή μες στο σκοτάδι...”Τα παιδιά είναι παιδιά”. Και σε λίγο χαράζει το πρώτο φως της καινούριας ζωής.»

Από 26 Οκτωβρίου, στο Θέατρο Δημήτρης Χορν..

Ταυτότητα παράστασης

Μετάφραση: Ειρήνη Μποζοπούλου

Δραματουργική επεξεργασία -Σκηνοθεσία: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος

Σκηνικά- Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη

Σχεδιασμός Φωτισμών: Σοφία Αλεξιάδου

Μουσική: Πάνος Γκίνης

Βοηθοί σκηνοθέτη: Θάλεια Γρίβα, Κατερίνα Λούβαρη Φασόη

Βοηθός σκηνογράφος: Δημήτρης Μέντες

Βοηθός ενδυματολόγος: Αντίς Ντεσού

Διανομή

Φιλουμένα Μαρτουράνο - Μαρία Ναυπλιώτου

Ντομένικο Σοριάνο - Μελέτης Ηλίας

Ροζαλία Σολιμένε - Πηνελόπη Μαρκοπούλου

Αλφρέντο Αμορόζο - Κωνσταντίνος Γαβαλάς

Λουτσία - Νεφέλη Μαϊστράλη

Ντιάνα - Ιωάννα Τζίκα

Ουμπέρτο - Βασίλης Ντάρμας

Ρικάρντο - Βασίλης Μηλιώνης

Μικέλε - Βαγγέλης Δαούσης

Info

Μέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη 20:00

Πέμπτη, Παρασκευή 21:00

Σαββατο 18:00 και 21:00

Κυριακή 20:00

Εισιτήρια: από 18 έως 25 ευρώ

Προπώληση στη viva.gr:

Θέατρο Δημήτρης Χορν, Αμερικής 10, Αθήνα 10671, τηλ. 210 36 12 500.

Ο Χρήστος Λούλης είναι «Ο Θείος Βάνιας»

Το εμβληματικό έργο του Άντον Τσέχωφ, «Ο Θείος Βάνιας», ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, στο Θέατρο Προσκήνιο, με μία δυνατή διανομή -Χρήστος Λούλης, Ξένια Καλογεροπούλου, Μανώλης Μαυροματάκης, Θεοδώρα Τζήμου.

Στον «Θείο Βάνια» ο Τσέχωφ γράφει τέσσερις σκηνές/τέσσερις παρτίδες, στις οποίες συμπυκνώνει όλη την υπαρξιακή αγωνία και το ατελές της ανθρώπινης φύσης.

«Αφορμή γι’ αυτό το ανέβασμα γίνεται ένα τραπέζι, ένας υπαρξιακός τόπος όπου τα πρόσωπα καταναγκασμένα να συνυπάρχουν ή σα ριγμένα από πάντα εκεί καλούνται να αναμετρηθούν με τη ματαίωση, τις ψευδαισθήσεις και να αποπειραθούν να συμφιλιωθούν με τη ζωή. Το τεράστιο αυτό τραπέζι ως αίθουσα πρωινού ή ως ένα παρατηρητήριο ζωής ή ως ένας τόπος που τα πρόσωπα ανεβαίνουν για να δοκιμάσουν τη διαφυγή τους από την καθημερινότητα ενώπιον των υπολοίπων “καλεσμένων”».

Τα πρόσωπα του Τσέχωφ -κατά τον Δημήτρη Καραντζά- καθηλωμένα, καθισμένα περιμετρικά τρώνε βουλιμικά, πίνουν τσάι, παλεύουν να ξανανιώσουν και φαντασιώνονται την ομορφιά της ζωής σε μια χορογραφία των μικροπραγμάτων. Ένας ύμνος στη συμφιλίωση με το αδιέξοδο, κι ένας χορός ανθρώπων που προσπαθεί να απαλλαγεί από την επίπονη αναζήτηση της ουτοπίας.

«Θείος Βάνιας»
«Θείος Βάνιας»
Γκέλυ Καλαμπάκα

Ταυτότητα παράστασης

Μετάφραση: Χρύσα Προκοπάκη

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς

Σκηνικά: Μαρία Πανουργιά

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Μουσική: Δημήτρης Καμαρωτός

Κίνηση: Τάσος Καραχάλιος

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη: Παναγιώτης Γκιζώτης

Βοηθός σκηνογράφου: Σοφία Θεοδωράκη

Βοηθός ενδυματολόγου: Ιφιγένεια Νταουντάκη

Φωτογραφίες & Artwork & video: Γκέλυ Καλαμπάκα

Διανομή

Ξένια Καλογεροπούλου - Μαρία Βασίλιεβνα

Μανώλης Μαυροματάκης- Σερεμπριακώφ

Θεοδώρα Τζήμου - Έλενα Αντρέεβνα

Ηρώ Μπέζου - Σόνια

Φιντέλ Ταλαμπούκας - Άστρωφ

Μαρία Φιλίνη - Μαρίνα

Αντώνης Αντωνόπουλος - Τελιέγκιν

Info

Θέατρο Προσκήνιο, Καπνοκοπτηρίου 8, Αθήνα - 21 0825 6838,

Παραστάσεις

Τετάρτη 19:00

Πέμπτη 20:00

Παρασκευή 21:00

Σάββατο 17:00 & 21:00

Κυριακή 19:00

Προπώληση

«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» του Καμπανέλλη στο Θέατρο Τέχνης

Στο πλαίσιο του έτους Καμπανέλλη, το Θέατρο Τέχνης, που υπήρξε η πρώτη «στέγη» του μεγάλου θεατρικού συγγραφέα, συμπράττει με το Εθνικό Θέατρο προκειμένου να τιμήσουν από κοινού τη μνήμη του, με ένα εκ νέου ανέβασμα της Στέλλας με τα κόκκινα γάντια, σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα.

Η πρώτη εκδοχή της παράστασης, λόγω πανδημίας δεν συνάντησε ποτέ ζωντανά το κοινό. Παρουσιάστηκε το 2020 από το Εθνικό Θέατρο διαδικτυακά και για μια μόνο φορά. Φέτος, ο σκηνοθέτης επιχειρεί με μικρή αλλαγή στη διανομή, μια νέα προσέγγιση της παράστασης ειδικά για τη σκηνή της Φρυνίχου.

«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια»
«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια»
KAROL JAREK (c)

Στο συνοικιακό υπαίθριο «Νυχτερινό κέντρο η Μαρία» τραγουδάει η Στέλλα, μια γυναίκα ανεξάρτητη, ανυπότακτη και αδιάφορη για τον κοινωνικό αντίκτυπο που προκαλεί η ελεύθερη ζωή της. H Στέλλα επιμένει να ορίζει η ίδια τον εαυτό της, να ζει τον έρωτα χωρίς όρια και να μην συμβιβάζεται με τα κοινωνικά «πρέπει». Στο πρόσωπο του Μίλτου, η Στέλλα θα βρει το αρσενικό αντίρροπο του δικού της δαιμονίου. Ο έρωτάς τους θα τους οδηγήσει αναπόφευκτα σε σύγκρουση καθώς ο Μίλτος θα προσπαθήσει, προτείνοντάς της γάμο, να υποτάξει την ελεύθερη φύση της. Η Στέλλα εγκαταλείπει τον Μίλτο στα σκαλιά της εκκλησίας και με την απόφασή της αυτή προσβάλει τόσο την «ανδρική τιμή» του, όσο και τις κατεστημένες αντιλήψεις του κοινωνικού τους περιγύρου. Ο δρόμος του αίματος που από καιρό έχει ανοίξει, τώρα πρέπει να κλείσει. Ένα «άγριο γλέντι, ακόμα πιο άγριο», όπως προειδοποιεί ο Μίλτος, ετοιμάζεται.

Το έργο, γραμμένο το 1954, είναι κυρίως γνωστό από την κινηματογραφική του εκδοχή, που σημείωσε τεράστια επιτυχία μέσα από την ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη. Στην παράσταση, μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννου Περλέγκα, η τραγική ερωτική ιστορία διαδραματίζεται μέσα σε έναν κόσμο που με τα ρεμπέτικα τραγούδια και το γλέντι προσπαθεί να αποδράσει από την καταπιεστική καθημερινότητα, τα έμφυλα στερεότυπα και την βαθιά οικονομική κρίση μιας κοινωνίας που αναζητά την ταυτότητά της ενώ παλεύει να ανακάμψει από τα ερείπια του Εμφυλίου.

Ταυτότητα παράστασης

Σκηνοθεσία- μουσική επιμέλεια: Γιάννος Περλέγκας

Σκηνικά: Γιάννος Περλέγκας - Λουκία Χουλιάρα

Κουστούμια: Λουκία Χουλιάρα

Φωτισμοί : Τάσος Παλαιορούτας

Βίντεο: Μαρία Αθανασοπούλου

Μουσική διδασκαλία: Στράτος Γκρίντζαλης

Εκτέλεση παραγωγής: Αλεξάνδρα Χάμπαση

Βοηθός σκηνοθέτη: Πίνα Κούλογλου

Παίζουν (αλφαβητικά):

Ανθή Ευστρατιάδου, Σοφία Κόκκαλη, Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Γιάννος Περλέγκας, Εύη Σαουλίδου, Θοδωρής Σκυφτούλης, Μιχάλης Τιτόπουλος.

Μουσικός επί σκηνής: Στράτος Γκρίντζαλης

Info

Παραστάσεις:

29 Οκτωβρίου – 22 Ιανουαρίου

Τετάρτη και Κυριακή 19.00, Πέμπτη 21.00, Παρασκευή και Σάββατο 20.30

Ειδική προσφορά μέχρι τις 28 Οκτωβρίου: εισιτήρια στη μειωμένη τιμή που αντιστοιχεί σε κάθε ημέρα παράστασης.

«Druk - Άσπρο Πάτο»: Η βραβευμένη με Όσκαρ ταινία με τον Μαντς Μίκελσεν μεταφέρεται στο θέατρο

Η ζωή, η «ενηλικίωση» τεσσάρων ανδρών. Το αλκοόλ, το ψέμα, η αλήθεια, η ήττα, η νίκη. «Μια bitter κωμωδία περίπου σαν ένα καλό negroni».

Μια ομάδα καθηγητών σχολείου, τέσσερις κολλητοί φίλοι, θέλουν να δοκιμάσουν μια καινούργια προσέγγιση στη ζωή και τη δουλειά: αποφασίζουν να πίνουν σταθερά, μόνο τις εργάσιμες ώρες και να διατηρούν ένα ελαφρύ επίπεδο μέθης σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Σκοπός τους, ν′ αποδείξουν, όπως ακράδαντα πίστευαν ο Χέμινγουεϊ κι ο Τσόρτσιλ, ότι μια λίγο μεγαλύτερη περιεκτικότητα αλκοόλ στο αίμα, ανοίγει τη σκέψη στον έξω κόσμο, κάνει τα προβλήματα να φαίνονται μικρότερα και αυξάνει τη δημιουργικότητα. Ένα πείραμα που θα αποδειχθεί εξαιρετικά πετυχημένο για μερικούς, αλλά όχι τόσο πετυχημένο για άλλους.

«Άσπρο Πάτο»
«Άσπρο Πάτο»
Σταύρος Χαμπάκης

Ο Θοδωρής Αθερίδης σκηνοθετεί στη σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης το έργο «Άσπρο Πάτο» («Druk - Another round») σε μετάφραση Αντώνη Γαλέου, μεταφέροντας στη θεατρική σκηνή την ομότιτλη κινηματογραφική επιτυχία του Τόμας Βίντεμπεργκ, που απέσπασε το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας το 2021, μεταξύ πολλών άλλων Ευρωπαϊκών βραβεύσεων.

Το έργο παρουσιάζεται σε συνεργασία με την Nordiska ApS, Κοπεγχάγη – www.nordiska.dk

Ταυτότητα παράστασης

Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος

Σκηνοθεσία: Θοδωρής Αθερίδης

Σκηνικά: Νέλλη Σφακιανάκη

Δημιουργία εικόνας- βίντεο : Παντελής Μάκκας

Ενδυματολόγος: Άγις Παναγιώτου

Σχεδιασμός φωτισμών: Χρήστος Tζιόγκας

Βοηθός Σκηνοθέτη: Άρτεμις Δούρου

Βοηθός Δημιουργίας εικόνας- βίντεο: Ανθή Παρασκευά- Βελουδογιάννη

Βοηθός Ενδυματολόγου: Εύα Καμπερίδου

Promo video: Θωμάς Παλυβός

Φωτογραφίες: Σταύρος Χαμπάκης

Πρωταγωνιστούν: Νίκος Ορφανός, Μιχάλης Ιατρόπουλος, Αλέξανδρος Μπαλαμώτης, Θάνος Γρίβας, Άιρα Αντομαϊτύτε.

Πρεμιέρα 26 Οκτωβρίου

Info

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206, Ταύρος, τηλ. 210 9213310

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη & Κυριακή: 19:00

Πέμπτη & Παρασκευή: 21:00

Σάββατο: 18:00 & 21:00

Τιμές εισιτηρίων:

Α ζώνη 25€ / Μειωμένο 20€

Β ζώνη 20€ / Μειωμένο 15€

Εισιτήρια προπωλούνται ticketservices.gr - viva.gr

Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος σκηνοθετεί Γιάννη Τσίρο: «Τα Μάτια Τέσσερα»

«Ο νόμος είναι ίσος για όλους. Οι άνθρωποι, όμως, δεν είναι ίσοι. Οι κοινωνικά αδύναμοι παραβάτες είναι πιο ένοχοι».

Όταν η νεαρή Άννα συλλαμβάνεται για μια μικροκλοπή ο παππούς της θα κινήσει γη και ουρανό για να την συνδράμει. Η κατηγορία όμως που την βαραίνει είναι αδιαπραγμάτευτη. Αντίσταση κατά της αρχής. Και τότε ένας ολόκληρος κρατικός μηχανισμός μπαίνει σε λειτουργία για την αντιμετώπιση του «κακουργήματος». Το αστυνομικό όργανο, άκαμπτο, εφαρμόζει το νόμο, ο νομοθέτης αποποιείται τις προσωπικές του σχέσεις με τον παραβάτη, ο δικαστής τηρεί τις δέουσες αποστάσεις. Μόνο ο δημοσιογράφος αναζητά «δικαίωση» για τον αδύναμο. Τότε η τηλεοπτική δημοσιοποίηση, γίνεται το έσχατο καταφύγιό του παραβάτη έτοιμο να τον κατασπαράξει.

Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος σκηνοθετεί το έργο του Γιάννη Τσίρου, «Τα Μάτια Τέσσερα» που απέσπασε το βραβείο Δραματουργίας Κάρολος Κουν, το 2010, μια σπουδή στην αδυναμία και το απύθμενο χάος των Αρχών και του Νόμου, σε μια κοινωνία που αγγίζει τα όρια του παραλογισμού και ο κοινωνικά αδύναμος είναι καταδικασμένος στη μοίρα του.

«Τα μάτια τέσσερα»
«Τα μάτια τέσσερα»

Ο Γιάννης Τσίρος για το έργο

«Ο νόμος είναι ίσος για όλους. Οι άνθρωποι, όμως, δεν είναι ίσοι. Οι κοινωνικά αδύναμοι παραβάτες είναι πιο ένοχοι. Τους έχω δει στο δικαστήριο να ικετεύουν για λίγη επιείκεια, προβάλλοντας ως ελαφρυντικό την ίδια την αδυναμία τους. Ειδικά αν κάποιος βαρύνεται και με την κατηγορία για αντίσταση κατά της Αρχής, ο νόμος εξαντλεί επάνω του και το τελευταίο του γράμμα. Το μυρμήγκι δικάζεται σαν ελέφαντας. Και τιμωρείται παραδειγματικά. Οι αδύναμοι παραβάτες εξαλείφονται, οι δυνατοί επιβιώνουν. Και ιδανικός τόπος αναπαραγωγής τους είναι η αδιάφορη κοινωνία. Οι «δυνατοί» δεν αντιστέκονται ποτέ στις Αρχές, τα ανομήματα τους είναι σχετικά γνωστά, ακόμα κι όταν οι ίδιοι δεν το ξέρουν, και τέλος ο κυνισμός τους, τους κάνει μονοδιάστατους. Επιβιώνουν απ’ το νόμο, αλλά τους λείπει ο χαρακτήρας. Αντιθέτως τα αδικήματα των «αδύναμων», αυτών των φτωχοδιάβολων που σέρνονται καθημερινά με χειροπέδες στα δικαστήρια, ξεχειλίζουν από δραματικές λεπτομέρειες. Επιπλέον η ανημποριά τους να ξεφύγουν απ’ την τσιμπίδα του νόμου, εκθέτει στο φως και μια άλλη πλευρά. Την πλευρά της ενάγουσας πολιτείας. Ακόμα κι όταν το αδίκημά τους δεν ξεπερνά το απλό πλημμέλημα, αν αντισταθούν στις Αρχές, μοιάζει να θέτουν σε συναγερμό το πολιτειακό οικοδόμημα. Από τη σύλληψη λοιπόν του παραβάτη, μέχρι και την τιμωρία του, κάθε πολιτειακός εκπρόσωπος, γίνεται πρόσωπο απρόσωπο. Ρόλος. Το αστυνομικό όργανο, άκαμπτο, εφαρμόζει το νόμο, ο νομοθέτης αποποιείται τις προσωπικές του σχέσεις με τον παραβάτη, ο δικαστής τηρεί τις δέουσες αποστάσεις. Μόνο ο δημοσιογράφος αναζητά «δικαίωση» για τον αδύναμο. Τότε η τηλεοπτική δημοσιοποίηση, γίνεται το έσχατο καταφύγιό του παραβάτη. Και το τίμημα της σωτηρίας, είναι η διαπόμπευση της αδυναμίας του. Άλλωστε, όπου κι αν βρεθούμε, ό, τι κι αν κάνουμε, όποιοι κι αν είμαστε, «δυνατοί» ή «αδύναμοι», όποια ιδεολογία κι αν έχουμε, θέλουμε ή δεν θέλουμε, κάποια στιγμή, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, οι πράξεις μας, οι αντιδράσεις μας, ακόμα και η αδράνειά μας, θα γίνουν εικόνα μιας τηλεόρασης. Δε μπορούμε να την αποφύγουμε. Ούτε να την αμφισβητήσουμε, γιατί τότε, ίσως στραφεί εναντίον μας». Γιάννης Τσίρος, Αθήνα 2008.

Από 29 Οκτωβρίου.

Παίζουν Μαρία Κατσανδρή, Χρήστος Σαπουτζής, Πανάγος Ιωακείμ, Ναταλία Σουίφτ

Σκηνικά - Κοστούμια: Άννα Ζούλια

Φωτισμοί: Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου

Info

Παραστάσεις:

Τετάρτη στις 20:00

Παρασκευή στις 19:00

Σάββατο στις 21:00

Κυριακή στις 18:00

Τιμές εισιτηρίων:

17 ευρώ κανονικό

15 ευρώ φοιτητικό, ΑΜΕΑ και ανέργων

και από το ταμείο του θεάτρου, τηλ. 2107223010

Ιλίσια-Βολανάκης, Παπαδιαμαντοπούλου 4,Ιλίσια, Αθήνα, τηλ 2107223010

Δημοφιλή