Τι είδαμε στην 32η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Καταξιωμένοι σχεδιαστές και νέοι ταλαντούχοι δημιουργοί κέρδισαν το κοινό με τις ευφάνταστες συλλογές τους.
Δημιουργία Βασίλης Ζούλιας
Huffpost Greece
Δημιουργία Βασίλης Ζούλιας

Με ένα μεγάλο πάρτι ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, 12 Ιουνίου, η 32η Εβδομάδα μόδας της Αθήνας, η οποία έλαβε χώρα στο «Ellinikon Experience Park». Διακεκριμένοι σχεδιαστές, αλλά και νέα ανερχόμενα ταλέντα παρουσίασαν στο κοινό τις δημιουργίες τους.

Για μια ακόμη χρονιά η συλλογή του Βασίλη Ζούλια “Garden Euphoria” προκάλεσε αίσθηση τόσο για τα ευφάνταστα, θηλυκά και άκρως κομψά ρούχα του, όσο και για τον μεγάλο αριθμό μοντέλων που επιστράτευσε, προκειμένου να τα παρουσιάσει όλα σωστά.

Δημιουργία Βασίλης Ζούλιας
Huffpost Greece
Δημιουργία Βασίλης Ζούλιας

Η Δάφνη Βαλέντε με τη συλλογή “Flora Graeca”, εμπνευσμένη από το ομώνυμο βιβλίο βοτανικής, εστίασε στα χρωματιστά πλισέ δημιουργώντας κομψοτεχνήματα. Τα φορέματα της, αέρινα, άλλα σε μακριές πλούσιες γραμμές κι άλλα σε κοντά άκρως κολακευτικά μήκη, ξεχώρισαν για τις υπέροχες φόρμες τους.

Η Ορσαλία Παρθένη έδειξε χειμερινά καθημερινά κομμάτια, που όπως πάντα υπερτερούσαν σε ποιότητα.

Ο Κωνσταντίνος Τσιγαρός εντυπωσίασε με τα υπέροχα, κυρίως λευκά, πουκάμισα του, ενώ ο Δημήτρης Ντάσσιος έδειξε μια συλλογή με κομμάτια που τον χαρακτηρίζουν, γεμάτη διακοσμητικά στοιχεία.

Δημιουργία Δάφνη Βαλέντε
Huffpost Greece
Δημιουργία Δάφνη Βαλέντε

Στην συλλογή Kathy Heydels με τον Μάριο Τόγκο ξεχωρίσαμε τα θηλυκά και χαρούμενα καλοκαιρινά φορέματα.

Η Ειρήνη Αγγελοπούλου παρουσίασε την “Ethereal Allure”, μια συλλογή γεμάτη από υπέροχες αραχνοΰφαντες τουαλέτες με κεντήματα και διαφάνειες.

Το πολυτελές μπραντ Mariellabgreen παρουσίασε μια σειρά μαγιό από βιώσιμα υλικά, ενώ βιώσιμες ήταν και οι συλλογές στην επίδειξη των Ethical Ode με τον τίτλο “Togertherhood”.

O Δημήτρης Στρέπκος με το Celebrity skin παρουσίασε τη συλλογή “Morbid Fascination” με πολύ ιδιαίτερα και εντυπωσιακά κομμάτια, ενώ ο Πάρης Βαλταδώρος εντυπωσίασε το κοινό με τις μεταλλικές τουαλέτες. Η έκθεση μόδας έκλεισε με την επίδειξη του Βλάσση Χολέβα και τη συλλογή “Gypsy Couture”.

Δημιουργία Δημήτρης Ντάσσιος
Huffpost Greece
Δημιουργία Δημήτρης Ντάσσιος

Η τρίτη ημέρα της έκθεσης ήταν αφιερωμένη στον καθιερωμένο διαγωνισμό New Designers Awards by Guizhou Moutai, που στόχο έχει να αναδείξει νέα ανερχόμενα ταλέντα. Το πρώτο βραβείο Best New Designer κέρδισε ο Λεωνίδας Γιαννόπουλος (SL by Leonidas Giannopoulos) με τη συλλογή του “Love for sale”. Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από τη γυναίκεια θηλυκότητα και σιλουέτα. Γαλλικές δαντέλες, τούλι αλλά και χειροποίητα κεντήματα ήταν τα υλικά που χρησιμοποίησε στη συλλογή που του χάρισε τη νίκη. Τη δεύτερη θέση Best Trendsetter κέρδισε η σχεδιάστρια Ειρήνη Ζεράσοβιτς με τη συλλογή “Laeticia S/S ’23″. Το “Laeticia” σημαίνει τύχη και αναμφισβήτητα της έφερε.Το Best Catwalk, το τρίτο βραβείο απονεμήθηκε στον Παύλο Κύρκο με την συλλογή του “Katharsis”, η οποία ήταν κυρίως σε μπλε αποχρώσεις και συμβολίζει τη μεταμόρφωση στον καθαρτικό εαυτό του σχεδιαστή.

Δημιουργία Κωνσταντίνος Τσιγαρός
Huffpost Greece
Δημιουργία Κωνσταντίνος Τσιγαρός

Στην κατηγορία των New Designers Awards διαγωνίστηκαν και άλλοι 3 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές. Οι συλλογές που παρουσίασαν είναι οι: “Atinati” είναι μια συλλογή εμπνευσμένη από την παλιά ιστορία, τους πολεμιστές και την ελευθερία. Οι πολεμιστές δεν έχουν ούτε style ούτε εποχές. Το μόνο που τους ενώνει είναι η αγάπη για την πατρίδα.

Skin it: H συλλογή “Assanina” είναι εμπνευσμένη από ένα κινηματογραφικό σενάριο με τον τίτλο “One Night in Eden”. Η λέξη “Assanina” είναι παλιό γυναικείο όνομα με καταβολές από τις σλαβικές γλώσσες και σημαίνει «Χρυσή».

Sougaree: Η συλλογή “Chained” είναι εμπνευσμένη από τη βασική αρχή του κροσέ, την αλυσίδα. Μια ακολουθία στοιχείων του ίδιου τύπου που σχηματίζουν μια γραμμή. Η συλλογή παρουσιάζει κομμάτια με συγκεκριμένα μοτίβα, εμπνευσμένα από το μοτίβο μιας αλυσίδας, που αποκαλύπτουν το σώμα ενώ το αγκαλιάζουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αλλά και της βιωσιμότητας, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού και ανθρωπιστικού οργανισμού we4all, όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.