View this post on Instagram

To me, Air Force 1’s symbolizes hard work and determination. I grew up in South Central Los Angeles in a single parent household, and getting popular shoes wasn’t always possible. I use to beg my mom for a pair of all black Air Force 1’s. Going into middle school, I saved my birthday money, couch money, and whatever else I could find and I bought my first pair of Air Forces! I am so excited to be recognized by @nikelosangeles as an Unsung Hero in their Air Force One gallery. When we come together, we can make a difference! The gallery will be open from today (Friday) until next Wednesday daily from noon til 7PM at Popsicle LA 5941 S. Western Ave.. I will also be there this Sunday at 2PM so come meet me! #AF1

A post shared by Kheris Rogers🍫🍫🍫 (@kherispoppin) on

Advertisement
Advertisement

Η Κέρις Ρότζερς από τον Λος Άτζελες διαφέρει από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της. Σε ηλικία 12 ετών αποφάσισε να ιδρύσει τη δική της επιχείρηση μόδας, πωλώντας μπλουζάκια με το δικό τους ξεχωριστό μήνυμα. Και τα κατάφερε.

Η επιχείρησή της «Flexin’In My Comlexion» τυπώνει μπλουζάκια με το μήνυμα «να νιώθεις άνετη με το δέρμα σου». Όντας Αφροαμερικανίδα, γνωρίζει πολύ καλά τη σημαντικότητα της συγκεκριμένης φράσης.

Τον Απρίλιο του 2017 έκανε την αρχή, σύμφωνα με το ΒΒC. Πολύ σύντομα κατάφερε να κερδίσει από τη δουλειά αυτή 200.000 δολάρια, να γίνει πρεσβευτής της Nike και να γίνει η νεότερα σχεδιάστρια που συμμετέχει στο Fashion Week της Νέας Υόρκης.

Φυσικά, το ετήσιο περιοδικό Teen Vogue 21 που κάθε χρόνο παρουσιάζει τα νεότερα ταλέντα που μπορούν να αλλάξου τον κόσμο, δεν θα μπορούσε να μην κάνει αφιέρωμα για το κατόρθωμά της. Η Κέρις Ρότζερς αναμένει τα καλύτερα για τη σεζόν που έπεται.

 

Advertisement