Νεκρός ανασύρθηκε ένα ένας άνδρας που έπεσε με ταξί το λιμάνι του Πειραιά το πρωί της Πέμπτης (04/06) μετά από μεγάλη επιχείρηση του Λιμενικού.
Το ταξί έπεσε στην Πύλη Ε4 που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για αυτοκτονία.
Στο σημείο επιχειρούν ένα πλοίο του λιμενικού, όπως και στελέχη του λιμενικού. Εσπευσε επίσης κλιμάκιο της μονάδας υποβρυχίων αποστολών και ένα γερανοφόρο όχημα.