Με καλοκαιρινή διάθεση εμφανίστηκε η Κατερίνα Παπουτσάκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας νέες φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η ηθοποιός, η οποία έχει μοιραστεί και στο παρελθόν αντίστοιχο περιεχόμενο με τους διαδικτυακούς της φίλους, αυτή τη φορά επέλεξε να ποζάρει φορώντας ένα πράσινο μπικίνι.
Με φόντο λουλούδια και καταπράσινα δέντρα, φωτογραφήθηκε χαμογελαστή στον φακό, μεταφέροντας καλοκαιρινή ατμόσφαιρα μέσα από τις εικόνες της. Στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε τη λέξη: «Καλοκαιρία».