Αφήνοντας πίσω της ένα σπαρακτικό μήνυμα, η 17χρονη που πήδηξε από ταράτσα πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη μαζί με την καλύτερη φίλη της, εξηγεί τους λόγους που την οδήγησαν στην τραγική απόφαση.
Το σημείωμα αναφέρει: «Μαμά και μπαμπά, τρία χρόνια τώρα είμαι σε μια κατάσταση κατάθλιψης. Και μπορεί αυτός ο κόσμος να έχει τα ωραία του, αλλά ίσως ένας άλλος κόσμος να είναι καλύτερος. Φέτος είναι η χρονιά που θα δώσω πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα πάω καλά.
Το ξέρω ότι δεν θα πάω καλά και έτσι θα καταλήξω με μία δουλειά που δεν θα μου δίνει λεφτά. Πλέον δεν με ευχαριστεί τίποτα από την ζωή. Δεν μπορώ να δω τίποτα θετικό. Μαμά και μπαμπά, δεν θέλω πια να ζω. Αυτός ο κόσμος δεν είναι για μένα».
Σε κρίσιμη κατάσταση η 17χρονη
Η νεαρή νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και σύμφωνα με τον διοικητή του Ασκληπιείου Βούλας, Αιμίλιο Βουγιουκλάκη, στις 12.30 μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στα επείγοντα του νοσοκομείου, οι δύο ανήλικες όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών για πάνω από μία ώρα, η μία νεαρή κατέληξε. Η 17χρονη πολυτραυματίας, διασωληνώθηκε και αποφασίστηκε η διακομιδή της στο νοσοκομείο «ΚΑΤ».
Ζήτησαν τα κλειδιά της ταράτσας από τη διαχειρίστρια
Στο Live News του Mega μίλησε ένοικος της πολυκατοικίας, η σύζυγος του οποίου ήταν από τους τελευταίους ανθρώπους που είδαν τα δύο κορίτσια πριν από την πτώση.
Όπως αποκάλυψε, τα κορίτσια είχαν ζητήσει τα κλειδιά της ταράτσας λίγο πριν το περιστατικό.
«Έφυγε η σύζυγός μου για τη δουλειά της και τα κορίτσια τα είδε. Της ζητήσανε το κλειδί επειδή είμαστε και διαχειριστές στο κλειδί της ταράτσας ώστε να το χρησιμοποιήσουν για κάποιο λόγο. Δεν φαινόταν κάτι περίεργο σε όλο αυτό. Τα κλειδιά έχει δικαίωμα να τα έχει οποιοσδήποτε ένοικος της πολυκατοικίας. Δεν πήγαινε ο νους σε κανέναν από εμάς ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο μοιραίο.12 η ώρα περίπου έγινε αυτό που έγινε. Ήταν τραγικό αυτό που ζήσαμε πραγματικά. Το άκουσε ο γιος μου, ο οποίος ήταν στο σπίτι. Το παιδί σοκαρίστηκε. Άνθρωπος της πολυκατοικίας βγήκε και αντίκρισε τα δύο νεαρά κορίτσια. Ήταν κάτι που δεν μπορεί να περιγραφεί από κανέναν. Να μην το ζήσει άνθρωπος».