«Ήμουν σε ένα δωμάτιο με τη γραβάτα μου και χειρουργούσα έναν ασθενή», περιέγραψε ο καθηγητής Ιατρικής και διευθυντής της Ουρολογικής Κλινικής στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Πάτρας, Ευάγγελος Λιάτσικος