yiannoeles-chalepas

Και ένα ένα νοερό ταξίδι στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μαρμαροτεχνίας.
Σκηνική μεταφορά της νουβέλας της Ρέας Γαλανάκη «Αθηνά Βοσκοπούλα», σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη
«Έζησε» 137 χρόνια στο Α’ Νεκροταφείο της Αθήνας και σφράγισε την ταυτότητα του κορυφαίου γλύπτη μας, Γιαννούλη Χαλεπά. Η
Όσο για τα μελλοντικά του σχέδια για τη Σχολή, ο Λεωνίδας δεν ξεφεύγει μοίρα από τον βασικό του στόχο, ο οποίος δεν είναι
Τα βλέπεις όλα αυτά και συλλογίζεσαι. Αντιλαμβάνεσαι ακόμα πώς έφυγε ο κόσμος από την επαρχία κι ήρθε στην Αθήνα και στα άλλα αστικά κέντρα. Ήρθε από το χωριό, από το, σχετικά μεγάλο και άνετο, σπίτι με το περιβόλι, για να μείνει σε κάποιο από τα σπιρτόκουτα που τα αποκαλούν διαμερίσματα. Δεν ήταν, τελικά, μόνο το ψωμί που βρήκανε στην πόλη. Μπήκανε σε σπίτια όπου δεν χρειάζονταν το κερί και τη λάμπα πετρελαίου για να βλέπουνε το βράδυ. Δεν χρειάζονταν να μαζέψουν ξύλα για να φτιάξουν το φαγητό. Δε χρειάζονταν να πάνε στο ξινάρι, την κεντρική πηγή του χωριού, για να φέρουν τη στάμνα με το νερό για τις ανάγκες του νοικοκυριού.