LIFE
09/01/2015 02:18 EET

7 συνήθειες για να αγαπήσετε τον αθλητισμό

John Fedele

Εάν αναρωτιέστε πώς γίνεται μερικοί άνθρωποι να καταφέρνουν να παραμένουν πιστοί στο πρόγραμμα της γυμναστικής τους ενώ άλλοι τα παρατούν μετά τον πρώτο ενθουσιασμό, αυτό συμβαίνει μάλλον επειδή οι πρώτοι έχουν βρει τρόπους για να διατηρήσουν το κίνητρό τους σε υψηλά επίπεδα. Υιοθετήστε τις παρακάτω 7 συνήθειες και κάντε την γυμναστική μέρος της καθημερινότητάς σας.

1. Ρεαλιστικές προσδοκίες

Είναι αδύνατο από εκεί που με δυσκολία σηκωνόσασταν από τον καναπέ σας, να γίνετε πρωταθλητές, οπότε μην σπαταλάτε όλες σας τις δυνάμεις σε μία μόνο μέρα γυμναστικής. Κάντε την γυμναστική μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, χωρίς υπερβολές και προοδευτικά αυξήστε τη δυσκολία και τις ημέρες που ασκήστε. Σε πρώτη φάση μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα περίπατο μετά τη δουλειά ή με 20 λεπτά γιόγκα και όταν δείτε ότι τα καταφέρνετε, περάστε στο επόμενο στάδιο.

2. Μην περιμένετε μέχρι να βαρεθείτε

Υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι άσκησης, όπως η γιόγκα, το τρέξιμο, το πιλάτες, το crossfit και τόσα άλλα, που δεν χρειάζεται να περιμένετε να βαρεθείτε αυτό που κάνετε προκειμένου να δοκιμάσετε κάτι άλλο. Προνοήστε και εμπλουτίστε το πρόγραμμά σας με διαφορετικές ασκήσεις και μείνετε κινητοποιημένοι.

3. Πάρτε μέρος σε διάφορες εκδηλώσεις

Εάν έχετε ξεκινήσει τρέξιμο δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κρατήσετε το κίνητρό σας υψηλά από το να γραφτείτε σε έναν αγώνα 5χλμ. Οι πιθανότητες να τα παρατήσετε μειώνονται, όταν έχετε βάλει έναν συγκεκριμένο στόχο και μάλιστα τον έχετε προγραμματίσει.

working out

4. Γίνετε ζευγάρια

Μερικές φορές χρειάζεστε κάποιον δίπλα σας για να σας δώσει μία επιπλέον ώθηση και να σας παρακινήσει όταν νιώθετε ότι θέλετε να τα παρατήσετε. Ειδικά, αν το ζευγάρι σας στη γυμναστική είναι το άλλο σας μισό, είναι μία καλή ευκαιρία για να φροντίσετε το σώμα σας και να δεθείτε παραπάνω συναισθηματικά και πνευματικά.

5. Βάλτε στόχους

Όλα τα ταξίδια, όσο δύσκολα κι αν είναι ξεκινούν κάνοντας ένα πρώτο μικρό βήμα. Το ίδιο ισχύει και για τη γυμναστική. Θέτοντας μικρούς στόχους και κάνοντας μικρά βήματα, θα γεμίζετε αυτοπεποίθηση κάθε φορά που τους κατακτάται και δεν θα αποθαρρύνεστε. Ακόμα κι αν χάσετε μία προπόνηση ή δεν τα πάτε καλά σε κάποια άλλη, μην απογοητεύεστε και συνεχίστε το πρόγραμμά σας σαν να μη συμβαίνει τίποτα.

6. Ζητήστε βοήθεια

Είτε είστε έμπειρος αθλητής, είτε καινούριος, η βοήθεια ενός έμπειρου γυμναστή μπορεί να είναι πολύτιμη. Όχι μόνο θα σας δίνει τις κατάλληλες οδηγίες και θα σας βοηθήσει να πετύχετε το στόχο σας αλλά και θα προσέχει ώστε να μην τραυματιστείτε.

personal trainer

7. Η άσκηση δεν είναι βασανιστήριο

Αντιμετωπίστε την γυμναστική ως ένα μέρος της καθημερινότητάς σας. Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και κάντε το με αγάπη. Σημασία δεν έχει να κάνετε κάτι μα βαριά καρδιά, αλλά να βρείτε κάτι που σας αρέσει, που σας προκαλεί σωματικά και πνευματικά και σας κάνει να θέλετε να γίνετε καλύτεροι. Μόνο εάν αντιμετωπίσετε τη γυμναστική με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρετε να την κάνετε αναπόσπαστο μέρος της ζωής σας.


Αυτό το άρθρο/blog βασίστηκε στο κείμενο 7 Habits of Highly-Fit People που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post Αμερικής.