Που ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους οι χρήστες εφαρμογών

Η Viber μας συστήνει την έννοια του Superapp, δηλαδή μιας εφαρμογής που ενσωματώνει απρόσκοπτα πολλές υπηρεσίες σε ένα μέρος.
Open Image Modal
.
Other

Δίνοντας το παρόν στο Συνέδριο Digital Marketing και e-Commerce που ολοκληρώθηκε στην Αθήνα τις περασμένες ημέρες, ο Senior Sales Director (χώρες ΚΑΕ και ΚΑΚ) της Rakuten Viber, Konstantin Konstantinov, περιέγραψε το τοπίο των messaging apps στην Ευρώπη και τον κόσμο. Τυτόχρονα μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε ότι τελικά το app στο οποίο περνάμε τον περισσότερο χρόνο μας online είναι αυτό που μπορεί να ενσωματώσει απρόσκοπτα πολλές υπηρεσίες σε ένα μέρος, σε ένα Superapp!

Τι σημαίνει αυτό;

Σήμερα οι άνθρωποι δεν θέλουν πλέον να χρησιμοποιούν εφαρμογές για διαφορετικές ανάγκες ξεχωριστά. Κατά μέσο όρο οι χρήστες εφαρμογών ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους στις τρεις κορυφαίες εφαρμογές τους και σχεδόν το ήμισυ του χρόνου τους σε μία μόνο εφαρμογή.

Τα Superapps προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, από μηνύματα και πληρωμές μέχρι μεταφορά και παράδοση φαγητού. Είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Ασία ενώ κερδίζουν έδαφος και σε άλλα μέρη του κόσμου.

Μπορεί οι Ευρωπαίοι έμποροι, να ζηλεύουν την ποικιλία των Superapps που διατίθενται στην Ασία, πρόσθεσε ο K.Konstantinov, αλλά τα νέα είναι ευχάριστα! Το Viber έχει ήδη εισέλθει στην αρένα των superapps και αυτό είναι μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της εταιρίας.

Το να παρέχει δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες καθ′ όλη τη διάρκεια της ημέρας των χρηστών, καθώς και να προσφέρει στα brands περισσότερες ευκαιρίες να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους στο εγγενές περιβάλλον.

Το Viber αποτελεί ήδη έναν ολοκληρωμένο online προορισμό για τις ανάγκες πολλών χρηστών, αφού παρέχει πληθώρα υπηρεσιών. Από την παραγγελία φαγητού και την κλήση ταξί, μέχρι την κράτηση εισιτηρίων και την πληρωμή λογαριασμών στάθμευσης και κοινής ωφελείας, καθώς και πολλά άλλα.

Οι online αγορές αποτελούν επίσης αναπόσπαστο κομμάτι της ιδέας της Superapp, όπου το conversational commerce διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Έτσι, το μέλλον των διαδικτυακών αγορών ξεκινά με την «αληθινή» επικοινωνία μεταξύ της μάρκας και του καταναλωτή, όπως είπε η Berina Tanovic, Senior Partnership Manager της Rakuten Viber.

 

Open Image Modal
.
Other

 

Ως Superapp το Viber, με τα Conversational Business Messages,και Chatbots, μπορεί να:

  • Βοηθήσει τους πελάτες να επιλέξουν το σωστό προϊόν
  • Συμβάλλει στην αύξηση των αγορών
  • Κάνει τη διαχείριση της παραγγελίας και της παράδοσης
  • Συλλέξει σχόλια και πληροφορίες ώστε να ενισχυθεί το ‘’πιστό’’ πελατολόγιο

Ή ακόμα και να

  • Επιτρέψει στον πελάτη να ψωνίσει μέσω της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων, να πληρώσει τις υπηρεσίες και να παρέχει αυτοματοποιημένη υποστήριξη πελατών 24/7

 

Η αποστολή του Viber ως Superapp είναι να προσφέρει περισσότερο αυθεντικό και επίκαιρο περιεχόμενο και να δώσει στους χρήστες και τις εταιρείες μια πλατφόρμα στην οποία η χρήση διαφόρων υπηρεσιών απέχει μόνο μερικά πατήματα στην οθόνη.