ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

Toyota Ελλάς & ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία

Το βιωματικό σεμινάριο επέτρεψε στους ανθρώπους της εταιρείας να αποκτήσουν γνώσεις σε θέματα προσβασιμότητας και να επεκτείνουν τις δεξιότητές τους προκειμένου να προσφέρουν ισότιμη εξυπηρέτηση σε όλους.
Open Image Modal
toyota

Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Toyota Ελλάς για θέματα ισότητας, συμπερίληψης και διαφορετικότητας, η εταιρεία προχώρησε σε μία ακόμα ουσιαστική δράση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», έδωσε την ευκαιρία στους εργαζομένους της Toyota Ελλάς στα καταστήματα λιανικής πώλησης στην Αθήνα να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξοικείωσης και εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία. Το βιωματικό αυτό σεμινάριο επέτρεψε στους ανθρώπους της εταιρείας να αποκτήσουν γνώσεις σε θέματα προσβασιμότητας και να επεκτείνουν τις δεξιότητές τους προκειμένου να προσφέρουν ισότιμη εξυπηρέτηση σε όλους.

Η ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», με εμπειρία σε αντίστοιχα προγράμματα, συντόνισε εκπαιδευτικό σεμινάριο για την αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών σε πελάτες με αναπηρία, με στόχο τη διεύρυνση των συμπεριληπτικών πρακτικών τόσο της εταιρείας όσο και των εργαζομένων, και την περαιτέρω κατανόηση των αναγκών των ΑμεΑ μέσω βιωματικών και διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Σε πρακτικό επίπεδο, οι εκπαιδευόμενοι ήρθαν, μεταξύ άλλων, σε επαφή με τεχνικές συνοδείας ατόμων με πρόβλημα όρασης τις οποίες έθεσαν άμεσα σε εφαρμογή στο πλαίσιο της εκπαίδευσης.

Με αυτή τη συνεργασία, η Toyota Ελλάς αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της για ισότητα και συμπερίληψη, αναθέτοντας την υλοποίηση της εκπαίδευσης σε έναν πολύ έμπειρο οργανισμό που έχει όραμα την εξάλειψη της υποεκπροσώπησης των ατόμων με αναπηρία στη δημόσια σφαίρα.

«Διαπιστώνουμε στην πράξη ότι η Toyota Ελλάς έχει στον σχεδιασμό της βασική προτεραιότητα, τη διαμόρφωση μιας εταιρικής κουλτούρας συμπερίληψης, αλλά και να γίνει προσβάσιμη σε κάθε επίπεδο λειτουργίας της για τα ΑμεΑ. Με τη σημερινή δράση εξοικείωσης με την αναπηρία, για την καλύτερη συνδιαλλαγή και εξυπηρέτηση ανάπηρων πελατών, μπαίνουν τα θεμέλια στην Toyota Ελλάς, ώστε τα στελέχη της να συνδιαμορφώσουν και να συνδημιουργήσουν με τα άτομα που έχουν κάποια αναπηρία, ένα ανθρωποκεντρικό εταιρικό περιβάλλον που θα χωρά ισότιμα όλες και όλους» δήλωσε ο κ. Βαγγέλης Αυγουλάς, Δικηγόρος μέλος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και Πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια».

Στο σεμινάριο συμμετείχαν οι ακόλουθοι εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες:
Βαγγέλης Αυγουλάς: τυφλός Δικηγόρος, Πρόεδρος ΑΜΚΕ ”Με Άλλα Μάτια”
Θάλεια Κιούση: Παιδαγωγός, Υπεύθυνη Προγραμμάτων Συμπερίληψης ”Με Άλλα Μάτια”
Χρήστος Μελέτης: χρήστης αμαξιδίου, Κοινωνικός Λειτουργός
Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας: χρήστης αμαξιδίου, Σύμβουλος Συμπερίληψης και Προσβασιμότητας

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Toyota Ελλάς θα πραγματοποιήσει αντίστοιχες εκπαιδεύσεις για τους εργαζόμενους λιανικής πώλησης στη Θεσσαλονίκη μέσα στο 2024.