Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να μειώσουν το επίπεδο των δυνάμεών τους στο Αφγανιστάν «σε αριθμό κάτω των 5.000» στρατιωτικών περί τα τέλη Νοεμβρίου, δήλωσε ο υπουργός Άμυνας Μαρκ Έσπερ σε συνέντευξη που μεταδόθηκε το Σάββατο (τοπική ώρα), δίνοντας λεπτομέρειες για τα σχέδιο που ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.

Οι ΗΠΑ διατηρούν επί του παρόντος περίπου 8.600 στρατιωτικούς ανεπτυγμένους στο Αφγανιστάν. Σε συνέντευξή του που δημοσίευσε τη Δευτέρα ο ειδησεογραφικός ιστότοπος Axios, ο Τραμπ εξήγγειλε ότι οι ΗΠΑ θα μειώσουν τον αριθμό τους σε περίπου 4.000.

Advertisement
Advertisement

Ο Έσπερ έκανε τη δήλωση αυτή στο πλαίσιο συνέντευξής που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters)