Ai Key Takeaways

Σχετικά με αυτή την περίληψη

Η περίληψη δημιουργήθηκε αυτόματα με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να σας δώσει μια γρήγορη εικόνα των βασικών σημείων του άρθρου.

Οι περιλήψεις AI ενδέχεται να περιέχουν ανακρίβειες ή παραλείψεις. Για την πλήρη ενημέρωση, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο.

  • Ένα βίντεο που δείχνει υπάλληλο καθαριότητας να ρίχνει απορρίμματα στον ποταμό Saint-Martin προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το περιστατικό συνέβη σε περιοχή όπου οι Αρχές είχαν επιτρέψει στους πολίτες να κολυμπούν λόγω του καύσωνα.
  • Ο δήμος Παρισιού χαρακτήρισε την ενέργεια ως μη προβλεπόμενη και δήλωσε ότι τα σκουπίδια έπρεπε να συλλεχθούν από το πεζοδρόμιο.
  • Ο δήμαρχος Εμανουέλ Γκρεγκουάρ καταδίκασε το γεγονός ως απαράδεκτο και δεσμεύτηκε για τη λήψη μέτρων σχετικά με το συμβάν.
Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

ΠαρίσιΈντονες αντιδράσεις προκάλεσε στη Γαλλία ένα βίντεο που καταγράφει υπάλληλο καθαριότητας στο Παρίσι να πετάει σκουπίδια στον ποταμό Saint-Martin, προκαλώντας κύμα οργής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το περιστατικό καταγράφηκε από έναν μαθητή, ο οποίος ανάρτησε το βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, σχολιάζοντας πως «εκεί όπου έκαναν μπάνιο λίγες ώρες νωρίτερα οι Παριζιάνοι λόγω του καύσωνα, πετούν τα σκουπίδια».

Advertisement
Advertisement

Στα πλάνα φαίνεται μεγάλη ποσότητα απορριμμάτων να καταλήγει στο νερό και να επιπλέει στην επιφάνεια του καναλιού, την ώρα που η περιοχή είχε ανοίξει για κολύμπι λόγω των ιδιαίτερα υψηλών θερμοκρασιών που πλήττουν τη χώρα.

Οι αρμόδιες Αρχές είχαν επιτρέψει στους πολίτες να κολυμπούν στο κανάλι από την περασμένη Τετάρτη και έως τις 4 Ιουλίου, σε μια προσπάθεια να προσφέρουν ανάσες δροσιάς στους κατοίκους μέσα στις συνθήκες του καύσωνα.

Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο, ο δήμος Παρισιού πήρε θέση, υποστηρίζοντας ότι ο εργαζόμενος δεν ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες καθαρισμού.

«Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν αντιστοιχεί στη συνήθη διαδικασία καθαρισμού των δημόσιων χώρων, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να αποφεύγεται η απόρριψη αποβλήτων στο κανάλι», ανέφερε δημοτικός υπάλληλος στην εφημερίδα Le Figaro.

Όπως διευκρίνισε ο δήμος, τα σκουπίδια θα έπρεπε να μετακινηθούν προς το πεζοδρόμιο και στη συνέχεια να συλλεχθούν από τους εργαζόμενους, όχι να καταλήξουν στο νερό.

Advertisement

Για το περιστατικό τοποθετήθηκε και ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του Παρισιού, Εμανουέλ Γκρεγκουάρ, χαρακτηρίζοντάς το απαράδεκτο.

«Ειλικρινά, χρειάζεται λίγη διακριτικότητα. Πρόκειται για μια ατομική πράξη και σε καμία περίπτωση για μια τακτική διαδικασία», δήλωσε.

Παράλληλα, υπερασπίστηκε τους εργαζόμενους καθαριότητας, σημειώνοντας πως «προσπαθούν πραγματικά και με θαυμασμό να κάνουν τη δουλειά τους», ωστόσο ξεκαθάρισε πως το συγκεκριμένο περιστατικό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.

Advertisement

«Αυτό δεν είναι σωστό και δεν πρέπει να συμβεί. Θα ληφθούν μέτρα», τόνισε.