Η Αντζελίνα Τζολί σκηνοθετεί τη Σάλμα Χάγιεκ στο «Without Blood»

Η ταινία είναι κινηματογραφική μεταφορά του ομότιτλου μπεστ σέλερ του Αλεσάντρο Μπαρίκο. Τα γυρίσματα άρχισαν στην Ιταλία.
|
 (Photo by Samir Hussein/WireImage)
(Photo by Samir Hussein/WireImage)
Samir Hussein via Getty Images

Η Αντζελίνα Τζολί υπογράφει το σενάριο, τη σκηνοθεσία και την παραγωγή της ταινίας «Without Blood», με πρωταγωνιστές τη Σάλμα Χάγιεκ και τον Ντεμιάν Μπιτσίρ, τα γυρίσματα της οποίας έχουν ήδη ξεκινήσει στη νότιο Ιταλία, σε Απουλία και Μπασιλικάτα, καθώς και στη Ρώμη.

Η ταινία βασίζεται στο διεθνές μπεστ σέλερ μυθιστόρημα του Ιταλού συγγραφέα Αλεσάντρο Μπαρίκο (το βιβλίο «Χωρίς Αίμα» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Πατάκη, σε μετάφραση Άννας Παπασταύρου), που αφηγείται τον απόηχο μιας σύγκρουσης η οποία εκτυλίσσεται σε έναν απροσδιόριστο τόπο και χρόνο, μέσα από την ιστορία ενός κοριτσιού που αναζητά εκδίκηση εξερευνώντας «καθολικές αλήθειες για τον πόλεμο, το τραύμα, τη μνήμη και τη θεραπεία».

Το «Without Blood» είναι η πέμπτη ταινία που σκηνοθετεί η Τζολί και η πρώτη στο πλαίσιο της τριετούς συμφωνίας της με την εταιρεία παραγωγής Fremantle, που περιλαμβάνει ταινίες μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ και πρωτότυπες σειρές.

«Είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ στην Ιταλία για να μεταφέρω αυτό το πολύ ιδιαίτερο υλικό στην ταινία, και είναι τιμή που ο Αλεσάντρο Μπαρίκο μου εμπιστεύτηκε τη διασκευή του βιβλίου του, με τη μοναδική ποιητικότητα, το συναίσθημα, τον τρόπο που βλέπει τον πόλεμο και τα ερωτήματα που θέτει για το τι αναζητάμε μετά το τραύμα, την απώλεια ή την αδικία», δήλωσε η Αντζελίνα Τζολί.

(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
via Associated Press

«Στο ξάγναντο, το παλιό υποστατικό του Μάτο Ρούιο στεκόταν σβηστό, λαξεμένο σε μαύρο φόντο, κόντρα στο φως του δειλινού. Μοναδικό στίγμα στο αδειανό περίγραμμα του κάμπου. Οι τέσσερις άντρες έφτασαν με μια παλιά Μερσεντές. Ο δρόμος ήταν σκαμμένος και ξερός - ένας φτωχός αγροτικός δρόμος. Από το υποστατικό, ο Μανουέλ Ρόκα τούς είδε. Πλησίασε στο παράθυρο. Πρώτα είδε τη στήλη της σκόνης να υψώνεται πάνω από τις κορφές του καλαμποκιού. Ύστερα άκουσε τον ήχο της μηχανής. Κανένας δεν είχε πια αυτοκίνητο σ′ εκείνα τα μέρη. Ο Μανουέλ Ρόκα το ήξερε αυτό. Είδε τη Μερσεντές να ξεμυτίζει στο βάθος κι έπειτα να εξαφανίζεται πίσω από μια αράδα βελανιδιές. Ύστερα έπαψε να κοιτάζει. Στράφηκε προς το τραπέζι κι ακούμπησε το χέρι του στο κεφάλι της κόρης. Σήκω, της είπε. Πήρε ένα κλειδί από την τσέπη, το απίθωσε στο τραπέζι κι έκανε ένα νεύμα στο γιο. Αμέσως, είπε το αγόρι. Ήταν παιδιά, δύο παιδάκια». (από την ελληνική έκδοση).

Με πληροφορίες από Variety