Η Disney αποσύρει από το Facebook όλες τις διαφημίσεις για το Disney Plus και Hulu

Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2020, μόνο για το Disney Plus στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Disney ξόδεψε για διαφημίσεις στο Facebook 210 εκατομμύρια δολάρια (184 εκάτ ευρώ).

Η Disney, η εταιρεία που ξόδεψε το μεγαλύτερο ποσό στο πρώτο εξάμηνο του 2020 για διαφημίσεις στο Facebook, ανακοίνωσε πως αποσύρει άμεσα όλες όσες έχουν να κάνουν με τις πλατφόρμες Disney Plus και Hulu.

Το τελευταίο διάστημα ο κινηματογραφικός κολοσσός, είχε μειώσει δραματικά τις διαφημίσεις του στο Facebook, καθώς είχε συνταχθεί πλήρως με την καμπάνια #StopHateForProfit.

Περισσότερες από 1.000 εταιρείες δήλωσαν ότι σταματούν προσωρινά τις διαφημίσεις, σε μια προσπάθεια να ασκήσουν πιέσεις στο Facebook προκειμένου να λάβει συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου και του λόγου μίσους μετά τον θάνατο από ασφυξία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ κατά τη βίαιη προσαγωγή του από λευκούς αστυνομικούς. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι Unilever, Coca-Cola, Microsoft, Target, Starbucks, Verizon και Acura. Η πρωτοβουλία καθοδηγείται από ομάδες όπως το NAACP και το Anti-Defamation League.

Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2020, μόνο για το Disney Plus στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Disney ξόδεψε για διαφημίσεις στο Facebook 210 εκατομμύρια δολάρια (184 εκάτ ευρώ).

Να σημειωθεί πως η Disney απέσυρε τις διαφημίσεις του Hulu και από το Instagram.

Παράλληλα και άλλες πλατφόρμες της Disney εξετάζουν το αν θα συνεχίσουν να δαιφημίζονται μέσω του Facebook, με τα καλωδιακά κανάλια της, συμπεριλαμβανομένου του Freedom αλλά και του ABC να έχουν όλες εξαφανιστεί από τον ιστότοπο.

Πήγαινε στην αρχική σελίδα