Επιστροφή χρημάτων εντός πέντε ημερών υπόσχεται η Ryanair μετά την κριτική εν κατά την πανδημία

Και δυνατότητα νέας κράτησης εντός 24ωρου μετά την ακύρωση πτήσης. Τι άλλο αλλάζει με τη νέα της πολιτική.
ewg3D via Getty Images

Η Ryanair υποσχέθηκε την Πέμπτη να αποπληρώνει τους πελάτες εντός πέντε ημερών για τις ακυρωμένες πτήσεις προωθώντάς μια νέα φιλοσοφία στην εξυπηρέτηση πελατών μετά από κριτική για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε το θέμα της επιστροφής χρημάτων κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.

Η μεγαλύτερη χαμηλού κόστους εισιτηρίων αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, Ryanair ανακοίνωσε ότι προχωρά στην δημιουργία ενός on line πορτοφολιού που θα είναι προσβάσιμο έως και 24ωρες μετά την ακύρωση και θα επιτρέπει στους πελάτες της να κάνουν κράτηση σε νέα πτήση ή θα τους επιστρέφονται τα χρήματα εντός πέντε εργάσιμων ημερών.

Η Ryanair ήταν μία από τις αεροπορικές εταιρείες που επικρίθηκαν σφόδρα εν μέσω της πανδημίας αντιστέκονταν στην πολιτική επιστροφής χτημάτων σε πελάτες που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν λόγω περιορισμών για την COVID-19, επειδή όπως υποστήριζαν η εφαρμογή αυτών πέραν του ελέγχου τους.

Ορισμένοι πελάτες παραπονέθηκαν επίσης για καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις και αργές διαδικασίες διευθέτησης αιτημάτων επιστροφής χρημάτων.

Η βρετανική αρχή ανταγωνισμού τον Ιούνιο κίνησε διαδικασίες κατά της Ryanair λόγω της αποτυχίας της να προσφέρει επιστροφές χρημάτων αντί για εκ νέου κράτηση σε επιβάτες στους οποίους απαγορεύτηκε να πραγματοποιήσουν πτήσεις εξαιτίας των lockdowns. Ωστόσο, νωρίτερα αυτό τον μήνα υπαναχώρησε.

Η Ryanair είπε ότι είχε καταβάλει επιστροφές χρημάτων σε αιτιολογημένες περιπτώσεις μετά την εξέταση κάθε περίπτωσης ξεχωριστά.

Τον Σεπτέμβριο η Ryanair συμμετείχε σε μια ομάδα ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών που συμφώνησαν να επιστρέψουν τα χρήματα στους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δεσμεύτηκαν να παρέχουν καλύτερες πληροφορίες για τα δικαιώματα των επιβατών στο μέλλον.

Η Ryanair είπε ότι προωθεί μια νέα φιλοσοφία στην εξυπηρέτηση πελατών αξιοποιώντας την καμπάνια της «Always Getting Better» (Γινόμαστε πάντα καλύτεροι) του 2014, όταν ο διευθύνων σύμβουλος Μάιλ Ο Λιρι υποσχέθηκε να σταματήσει να κάνει πράγματα που «εξοργίζουν άσκοπα τους ανθρώπους».

Μια νέα δυνατότητα της εφαρμογής της υπόσχεται την αποστολή ειδοποιήσεων push σε πραγματικό χρόνο και βίντεο από το κέντρο λειτουργίας της για να ενημερώνει τους πελάτες για την κατάσταση της πτήσης τους και τυχόν προβλήματα.

Ανέφερε επίσης ότι οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν αλλαγές σε πτήσεις ή ονόματα επιβατών μέσω της εφαρμογής αντί να καλούν έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.

Δημοφιλή