Με έναν πομποδέκτη στους αυτοκινητοδρόμους, από το φθινόπωρο

Την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας εξήγγειλε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.
Eurokinissi

Το παράδοξο να κυκλοφορείς στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους και να θέλεις διαφορετικό πομποδέκτη για να περάσεις, αν δεν πληρώνεις με μετρητά, το φθινόπωρο θα λάβει τέλος.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Γιώργου Καραγιάννη, γενικού γραμματέα Υποδομών, σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, η συμφωνία που είχε επιτευχθεί από πέρυσι, μεταξύ Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και παραχωρησιούχων αυτοκινητοδρόμων, ολοκληρώνεται το φθινόπωρο και πλέον με έναν πομποδέκτη θα μπορούν να περνούν όλοι οι οδηγοί από: Αττική Οδό, Ολυμπία Οδό, Νέα Οδό, Ιόνια Οδό, Μωρέα, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, με την Εγνατία Οδό να μπαίνει κι αυτή στο σύστημα αργότερα, καθώς ήδη τοποθετούνται περισσότεροι σταθμοί διοδίων.

Πάντως, το ζήτημα είναι να μπορούν να απολαμβάνουν και εκπτώσεις οι χρήστες των πομποδεκτών, σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους. Δηλαδή, ενώ τώρα με τον πομποδέκτη της Αττικής Οδού μπορείς να περάσεις και από την Ολυμπία Οδό (και το αντίστροφο), εντούτοις έκπτωση απολαμβάνεις μόνον αν χρησιμοποιήσεις τον πομποδέκτη της κάθε εταιρείας στον δικό της αυτοκινητόδρομο, και όχι σε άλλον. Αυτό το ζήτημα πρόκειται να λυθεί, σύμφωνα με τον Γιώργο Καραγιάννη, καθώς σχεδιάζονται ειδικά «πακέτα» προσφορών.

Εξάλλου, ο γενικός γραμματέας υποδομών, ανέφερε ότι ξεκινά η σύνταξη τευχών δημοπράτησης για το έργο Fly Over στην Εσωτερική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης. «Επιλέχθηκε αυτή η λύση της γέφυρας που θα φτιαχτεί παράλληλα με την εσωτερική περιφερειακή που επίσης θα διαπλατυνθεί, προκειμένου να αποφορτιστεί ο συγκεκριμένος άξονας. Ως τα τέλη Μαϊού, ή τις αρχές Ιουνίου, το έργο θα περάσει Διϋπουργική, ώστε να πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις και να ξεκινήσει η πρώτη φάση του, με τη έναρξη σύνταξης τευχών δημοπράτησης. Μιλάμε για έργο πνοής, της τάξεως των 350 εκατομμυρίων ευρώ. Αν όλα πάνε καλά χωρίς εμπλοκές, είναι πιθανόν να έχουμε ανακήρυξη αναδόχου περί τα τέλη του 2021, ή τις αρχές του 2022,» είπε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Παράλληλα, για το μετρό Θεσσαλονίκης, επανέλαβε ότι θα παραδοθεί ολόκληρο το 2023, με τις μελέτες για το Σταθμό Βενιζέλου να παραδίδονται, για τα λεωφορεία είπε ότι θα γίνει διαγωνισμός προμήθειας και για τη διαπλάτυνση ενός χιλιομέτρου στον οδικό άξονα προς Χαλκιδική ότι βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης.

Δημοφιλή