Πέντε τροφές που βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης

Πέρα από το αντιηλιακό σας βάλτε στο σώμα σας και τις σωστές τροφές και ο ήλιος θα σας ανταμείψει!
Αυτή η δημοσίευση αναρτήθηκε στην κλειστή πλέον Πλατφόρμα Αρθρογράφου Huffpost. Οι συνεργάτες αρθρογράφοι έχουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και αναρτούσαν δημοσιεύσεις ελεύθερα στον ιστότοπό μας. Εάν θεωρείτε πως πρέπει να επισημάνετε αυτήν την καταχώριση ως καταχρηστική, στείλτε μας ένα e-mail.

Η αλήθεια είναι πως μόλις διαβάζουμε την λέξη «μελανίνη», σκεφτόμαστε αμέσως το μαύρισμα. Στην πραγματικότητα, αυτή η χρωστική, όχι μόνο καθορίζει το χρώμα του δέρματος και του μαυρίσματος, αλλά τα χαμηλά επίπεδα μελανίνης είναι υπεύθυνα για την πρώιμη εμφάνιση των λευκών μαλλιών.

Η μελανίνη παράγεται από τον οργανισμό από ορισμένα αμινοξέα που υπάρχουν σε πολλές τροφές ζωικής και φυτικής προέλευσης. Η κατανάλωση αυτών των τροφίμων καθημερινά, προστατεύει το δέρμα από το φως του ήλιου και... αναβάλλει το ραντεβού σας στο κομμωτήριο για βάψιμο ρίζας.

Ποιες τροφές να επιλέξετε;

Οι ξηροί καρποί και και τα αποξηραμένα φρούτα προάγουν την παραγωγή μελανίνης. Μια χούφτα καρύδια για παράδειγμα είναι το ιδανικό σνακ, καθώς πρόκειται για μια εξαιρετική πηγή χαλκού, η οποία διευκολύνει τη σύνθεση της μελανίνης. Επιπλέον, παρέχει πολυακόρεστα απαραίτητα λιπαρά οξέα που ασκούν προστατευτική δράση κατά της βλάβης από τον ήλιο.

Το ψάρι είναι πλούσιο σε απαραίτητα αμινοξέα τα οποία αυξάνουν την ικανότητα του δέρματος να παράγει περισσότερη μελανίνη. Συγκεκριμένα οι αντσούγιες και οι σαρδέλες είναι πλούσιες σε Ωμέγα 3 που αντισταθμίζει τη γήρανση του δέρματος.

Το αβοκάντο, εκτός από το ότι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και απαραίτητα λιπαρά οξέα, μας παρέχει την φαινυλαλανίνη, ένα αμινοξύ που προάγει τη σύνθεση της μελανίνης.

Τα αυγά, από την άλλη πλευρά, είναι από τις πλουσιότερες πηγές τυροσίνης, ένα άλλο αμινοξύ που είναι εξίσου απαραίτητο για υπέροχο και ακίνδυνο μαύρισμα.

Πέρα από το αντιηλιακό σας λοιπόν, βάλτε στο σώμα σας και τις σωστές τροφές και ο ήλιος θα σας ανταμείψει!