Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Προσθήκη της huffingtonpost.gr στην Google

Στο νοσοκομεί Ερυθρός Σταυρός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ νωρίς το πρωί της Τρίτης ένας 22χρονος τον οποίο άγνωστοι ξυλοκόπησαν στην Αργυρούπολη.

Το περιστατικό έγινε στις 6.30 έξω από τον ιερό ναό της Αγίας Τριάδας, στην οδό Αλεξανδρουπόλεως.

Advertisement
Advertisement

Τρείς άγνωστοι προσέγγισαν τον 22χρονο και τον ρώτησαν ποια ομάδα υποστηρίζει. Πριν προλάβει καλά καλά να απαντήσει τον χτύπησαν με ρόπαλο, του άρπαξαν 300 ευρώ και εξαφανίστηκαν.