Το περιστατικό, που καταγγέλλεται ως πιθανή «παγίδα για τουρίστες», προκάλεσε αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα λόγω της υψηλής τιμής για κατανάλωση στα όρθια χωρίς τραπέζι.