Δείτε τη «σεξιστική» διαφήμιση της Dolce & Gabbana που έβαλε σε μεγάλους μπελάδες τους σχεδιαστές

Σε φιάσκο κατέληξε το σποτ των Ιταλών μόδιστρων, στο οποίο πρωταγωνιστούσε μια Κινέζα και μια... πίτσα.
|
Open Image Modal
The Telegraph

Απέμεναν λίγες ώρες για να ξεκινήσει το μεγάλο σόου των Dolce & Gabbana στην Κίνα. Ένα τεράστιο σόου που προετοίμαζαν για μήνες, και για το οποίο είχαν δουλέψει εκατοντάδες άνθρωποι στη Σαγκάη. Και ξαφνικά, αναβολή. Μέσω του επίσημου λογαριασμού των σχεδιαστών στο Weibo (σ.σ. το κινέζικο twitter), το κοινό πληροφορήθηκε πως η επίδειξη μόδας αναβάλλεται. Ο λόγος; Η διαφήμιση της φίρμας, η οποία θεωρήθηκε σεξιστική και προσβλητική.

Τι έδειχνε αυτή η διαφήμιση, που τελικά κόστισε εκατομμύρια στο σχεδιαστικό δίδυμο; Μια Κινέζα, να έχει μπροστά της μια πίτσα, την οποία προσπαθούσε να φάει χαριτωμένα με τα παραδοσιακά κινέζικα ξυλάκια. 

Το σποτ ήταν διάρκειας 40 δευτερολέπτων και αναρτήθηκε σε όλα τα social media της εταιρίας, όπως και δύο άλλα παρόμοια, με σκοπό να δείξει τον συνδυασμό της ιταλικής και της κινέζικης κουλτούρας με χιούμορ. Δεν το είδαν όμως όλοι έτσι. Το αντίθετο μάλιστα. Το θέμα του σεξισμού του σποτ ήταν trend για ώρες στο Weibo, με αποτέλεσμα το μήνυμα «Boycott Dolce» να εμφανιστεί στο δίκτυο 18.000 φορές μέσα σε λίγη ώρα. Επιπλέον, ακόμα και κάποια πρακτορεία μοντέλων απέσυραν άρον-άρον 24 μοντέλα τους από την επίδειξη, ώρες πριν την προγραμματισμένη έναρξη, σύμφωνα με το CNN.

Και σαν να μην έφταναν αυτά, εμφανίστηκαν μηνύματα του Στέφανο Γκαμπάνα στα σόσιαλ μίντια, στα οποία κορόιδευε την κινεζική κουλτούρα. Ο ίδιος δήλωσε ότι ο λογαριασμός του είχε χακαριστεί και πως ποτέ δεν θα προσέβαλε τους πολίτες της Κίνας. Το σόου είχε ήδη ακυρωθεί. Κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς σημαίνει αυτό σε χρήματα για την εταιρία και τι αντίκυπο θα έχει στους Κινέζους καταναλωτές ο σάλος που προκλήθηκε για την πίτσα και τα ξυλάκια. 

Open Image Modal