Η Coca Cola σταματάει τις διαφημίσεις στα social media για τριάντα μέρες

«Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
Open Image Modal

Η Coca-Cola, μια από τις πιο γνωστές εμπορικές επωνυμίες στον κόσμο, η οποία διαθέτει κολοσσιαία ποσά για διαφήμιση, ανακοίνωσε την Παρασκευή, 27 Ιουνίου, ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διότι «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο».

«Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει ο Τζέιμς Κουίνσι, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, με ανακοίνωσή του.

Η Coca-Cola απαιτεί από τις πλατφόρμες αυτές — τις οποίες πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν, να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τις αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους — να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα».

Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από αυτή την παύση ούτως ώστε να «κάνει αξιολόγηση στην στρατηγική της διαφημιστικής της καμπάνιας και να δει αν είναι απαραίτητες οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν», εξήγησε ο Κουίνσι.

Η γιγαντιαία εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η «παύση”» αυτή δεν σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants.

Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο.

Νωρίτερα χθες η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και καλλυντικών στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσης ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις Ηνωμένες Πολιτείες τουλάχιστον  έως το τέλος της χρονιάς, λόγω της «πόλωσης» που επικρατεί κατά την προεκλογική περιόδο.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook μέσω του ιδρυτή της Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε τη σκλήρυνση των κανόνων απέναντι στα μηνύματα μίσους.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ