Στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ και Mastercard

Μια ακόμα ενέργεια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Open Image Modal
ΕΟΤ

Στο περιθώριο της World Travel Market που έγινε στο Λονδίνο, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού - ΕΟΤ και η Mastercard επέκτειναν την επιτυχημένη συνεργασίας.

Συγκεκριμένα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, και ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, υπέγραψαν συμφωνία που προβλέπει την υλοποίηση ενεργειών συνδιαφήμισης, την αναβάθμιση της εφαρμογής Visit Greece, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη, την παροχή δεδομένων ταξιδιωτικών trends, μέσω της πλατφόρμας Tourism Insights, που θα οδηγήσουν στην ακόμα καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών και τη διερεύνηση από κοινού της συμμετοχής του ΕΟΤ στο Mastercard Tourism Innovation Hub, μίας πρωτοβουλίας της Mastercard που στοχεύει στην προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα.

«Η επένδυση στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και τα στατιστικά δεδομένα αποτελούν αποφασιστικής σημασίας παράγοντες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η συνεργασία μας αυτή αποτελεί εγγύηση για τα αποτελέσματα που θέλουμε να φέρουμε στον ελληνικό τουρισμό στο άμεσο μέλλον», ανέφερε ο Δημήτρης Φραγκάκης.

 

Ο Παναγιώτης Πολύδωρος, δήλωσε ότι: «Για εμάς στη Mastercard, η στήριξη του ελληνικού τουρισμού αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με γνώμονα τη σημασία του ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να προσφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Mastercard στην ανάλυση δεδομένων, για να συμβάλουμε στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στη νέα ψηφιακή εποχή».