Έτοιμη η μελέτη για τον αυτοκινητόδρομο Πύργος – Αρχαία Ολυμπία

Στο τέλος του έτους και η μελέτη Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, με έμφαση στην ανατολική χάραξη.
Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου
Eurokinissi

Κι ενώ η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος προχωρά με γοργούς ρυθμούς και σε αυτή τη φάση κατασκευής απασχολούνται 700 άτομα (800 το επόμενο καλοκαίρι), η Ολυμπία Οδός σχεδιάζει τις επεκτάσεις του αυτοκινητοδρομου, αυτές που ήταν στην αρχική παραχώρηση το 2008.

Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτης Παπανικόλας.
Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτης Παπανικόλας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ OLYMPIA FORUM/ΧΑΡΗΣ ΑΚΡΙΒΙΑΔΗΣ

Σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτης Παπανικόλας, στο Olympia Forum IV, που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία για το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα «έχουμε πάρει εντολή να ξαναδούμε τη μελέτη και να κοιτάξουμε και την ανατολική χάραξη. Οι μελέτες όλου αυτού του δικτύου θα είναι έτοιμες τέλος του χρόνου και θα υποβάλλουμε τότε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να επιλέξει το ελληνικό δημόσιο με ποια χάραξη θα προχωρήσει αυτό το τμήμα. Το Πύργος - Αλφειός και όταν λέμε Πύργος – Αλφειός εννοούμε Πύργος - Αρχαία Ολυμπία είναι έτοιμη η μελέτη και είμαστε στη διάθεσή του δημοσίου να μας καλέσει».

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ OLYMPIA FORUM/ΧΑΡΗΣ ΑΚΡΙΒΙΑΔΗΣ

Εν αναμονή για το τρένο

Στο Olympia Forum IV ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς ανέφερε ότι «τα λεφτά υπάρχουν, είναι στο ΕΣΠΑ δεσμευμένα 90 εκατομμύρια για τη σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρα - Πύργος. Αυτό που χρειάζεται να γίνει και η τελευταία ενημέρωση που έχω είναι ότι χρειάζεται να έρθει η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ώστε να γίνει μία επικαιροποίηση των μελετών όσον αφορά τη βιωσιμότητα του έργου που νομίζω ότι είναι εύκολο να γίνει. Από τη στιγμή που θα δώσει το ΟΚ η Ευρωπαϊκή επιτροπή θα μπορούσε να προχωρήσει σε διαγωνιστική διαδικασία το έργο γιατί οι μελέτες υπάρχουν απλά χρειάζονται μία μικρή επικαιροποίηση. Το κομμάτι Πάτρα - Πύργος μπορεί να μπει μπροστά, μπορεί να ξεκινήσει και μπορεί να υλοποιηθεί».

Δημοφιλή