Ενα πολυκατάστημα στην Ιαπωνία ζήτησε συγγνώμη αφού απέστειλε εκατοντάδες «κατεσταμμένες» τούρτες με φράουλα για τα Χριστούγεννα.
Τουλάχιστον 807 από τις περίπου 2.900 τούρτες που παραδόθηκαν την περίοδο μέχρι τα Χριστούγεννα υπέστησαν ζημιές, προκαλώντας αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το κατάστημα Takashimaya παραδέχθηκε την Τετάρτη ότι «πρόδωσε τις προσδοκίες πολλών και αναλαμβάνει την ευθύνη.
"Cake collapse" has dominated headlines for days in #Japan after irate consumers took to social media over the weekend to post pictures of crumbled cakes delivered to their doorsteps#Takashimaya https://t.co/TgQVKPMOLN
— The Peninsula Qatar (@PeninsulaQatar) December 27, 2023
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Καζουζίσα Γιοκοχάμα, υποκλίθηκε βαθιά σε μια συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο για να δείξει μεταμέλεια.
Takashimaya has apologized after hundreds of customers who preordered a Christmas cake online from the major department store chain discovered that their pricey cakes were damaged. https://t.co/3hIV6Jq1lr
— The Japan Times (@japantimes) December 27, 2023
Το πολυκατάστημα εξήγησε ότι τα γλυκίοσματα παρασκευάστηκαν και καταψύχθηκαν από την Win’s Ark, μια εταιρεία ζαχαροπλαστικής στην πόλη Σαϊτάμα. Μια άλλη εταιρεία, η Yamato Transport, χειρίστηκε την παράδοση. Ωστόσο, μια εσωτερική έρευνα δεν κατάφερε να προσδιορίσει γιατί οι τούρτες έφτασαν σε διάφορα στάδια κατάρρευσης.
Παράλο που δεν είναι κατά κύριο λόγο Χριστιανοί, οι Ιάπωνες γιορτάζουν τα Χριστούγεννα ανταλλάσσοντας δώρα και μοιράζοντας εορταστικά γεύματα με αγαπημένα τους πρόσωπα. Οι συγκεκριμένες τούρτες κόστιζαν 5.400 γιεν (34 ευρώ) η καθεμία. Αλλά πολλές από αυτές εστάλησαν στους πελάτες σε τραγική κατάσταση.
【クリスマスケーキ問題】高島屋が記者会見「原因を特定することできず」https://t.co/TPuXVsIzlo
— ライブドアニュース (@livedoornews) December 27, 2023
会見で高島屋側はケーキが崩れた原因についての調査結果を発表したが、「明確な原因を特定することができませんでした」ということだった。「深くお詫び申し上げます」と述べ、深く頭を下げた。 pic.twitter.com/qN26zZP6vJ
(με πληροφορίες από BBC)