Ιδιοκτήτης Tesla κλειδώθηκε έξω από το όχημα και χρειάζονται 20.000 δολάρια για να ξαναμπεί

«Αυτό θα είναι το τέλος του ταξιδιού μου στην Tesla. Είναι έξω από τη ζωή μου. Κρατήστε το μακριά από τη δική σας», είπε.
Sean Gallup via Getty Images

Ένας ιδιοκτήτης Tesla ισχυρίζεται ότι κλειδώθηκε έξω από το όχημά του, αξίας 140.000 δολαρίων, μετά από ζημιά της μπαταρίας αλλά ενημερώθηκε πως η αντικατάσταση θα κοστίσει 20.000 δολάρια.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Μάριο Ζελάγια από τον Καναδά, δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok - το οποίο έγινε viral καθώς έχει περισσότερες από 15 εκατομμύρια θέασεις - λέγοντας ότι το Model S του, που αποκάλεσε «σκουπίδι», πέθανε και ότι το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μπει μέσα, αναφέρει το Business Insider.

Στη λεζάντα του βίντεο έγραψε: «26 χιλιάδες δολάρια για μια νέα μπαταρία. Κλειδωμένος έξω από το αυτοκίνητο. Χρειάζεται ανάκληση».

Όπως εξήγησε, τα μοντέλα του 2013 και 2014 είχαν προβλήματα με διαρροή υγρού από το σύστημα κλιματισμού στο πακέτο μπαταριών. Για τον λόγο αυτό ζήτησε να εμπλακεί και το υπουργείο μεταφορών του Καναδά, με το τελευταίο να πραγματοποιεί έρευνα.

@supermariozelaya Replying to @Mario Zelaya Here’s an update and some clarifications on my dead 💩 Tesla. Also, someone is buying it tomorrow for $19K and is taking on the responsibility of opening up the car. I got 85 messages on FB Marketplace on it 😅. Guess I’m selling it for cheap? #tesla #car ♬ original sound - Mario Zelaya

Επιπλέον σημείωσε πως ήρθε σε επαφή και με έναν άλλο ιδιοκτήτη Tesla που αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα με την μπαταρία του αυτοκινήτου του και δεν μπόρεσε να βρει λύση.

«Η Tesla προσπαθεί να κρύψει τα προβλήματα κάτω από το χαλάκι», ανέφερε.

«Δεν δίνουν καμία εξήγηση γιατί πέθανε η μπαταρία τους», συνέχισε και πρόσθεσε πως όταν οι ιδιοκτήτες Tesla παίρνουν το αυτοκίνητό τους από το σέρβις, η μπαταρία δεν έχει περάσει από ελέγχους.

Ο Ζελάγια ανέφερε ακόμα ότι η εγγύηση του έχει λήξει εδώ κι ένα χρόνο και ήθελε να το πουλήσει, αλλά δεν μπορεί επειδή τα χαρτιά του αυτοκινήτου ήταν κλειδωμένα μέσα. Οπότε ξόδεψε 30 δολάρια για να βγάλει νέα και να προχωρήσει την διαδικασία πώλησης.

«Δεν θα ξαναγοράσω ποτέ άλλο Tesla», δήλωσε, ενώ δημοσίευσε και δεύτερο βίντεο, όπου λέει ότι πούλησε τελικά το αυτοκίνητο.

@supermariozelaya Replying to @NoMoreBoobSweat I couldn’t agree more. People need to wake up. I got contacted by someone suing Tesla for an almost identical problem to mine. I’m going to see if I can help them in their court case. Looking back, I would have had an extra $3mm if I bought the stock instead of the car. 😂 #tesla #car ♬ original sound - Mario Zelaya

«Αυτό θα είναι το τέλος του ταξιδιού μου στην Tesla. Είναι έξω από τη ζωή μου. Κρατήστε το μακριά από τη δική σας», είπε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι ιδιοκτήτες της Tesla εκφράζουν ανησυχίες για ζητήματα ποιοτικού ελέγχου.

Πέρυσι, ένας άνδρας από τη Φινλανδία τράβηξε ένα βίντεο με τον εαυτό του να ανατινάζει το Tesla Model S του 2013, αφού ανακάλυψε ότι μια μπαταρία αντικατάστασης θα κόστιζε 22.600 δολάρια.

Τον Αύγουστο, το Vox ανέφερε ότι ιδιοκτήτες Tesla έχουν υποβάλει χιλιάδες καταγγελίες για τα κέντρα εξυπηρέτησης της Tesla.

Πήγαινε στην αρχική σελίδα