Περί των «κηρυγμάτων αγάπης» Αμβρόσιου κατά του Φίλη και των κρεατοφάγων άθεων!

Η κίνηση των Άθεων να σας πω την αλήθεια μου, μου φάνηκε παιδαριώδης, από τότε που είδα την πρώτη ανακοίνωση για το «φανερό δείπνο» τους, πριν περίπου 6 χρόνια. Να φας ένα σουβλάκι σε τουριστική περιοχή του κέντρου και να το βαφτίζεις αντίδραση είναι συμπεριφορά ατόμων προεφηβικής ηλικίας και βγάλε. Επειδή στην ουσία είσαι και λίγο «τζάμπα μάγκας» που λέει και ο σοφός λαός και «αντιδράς» εκ του ασφαλούς, γιατί στην Ελλάδα από το μόνο που κινδυνεύεις όντας άθεος, είναι να πιάσει η κατάρα του Αμβρόσιου. Πράγμα απίθανο.
|
Open Image Modal
eurokinissi

Μεγάλη Παρασκευή έκανε το «θαύμα» του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος στην καθιερωμένη ομιλία του, στην πλατεία Αγίας Λαύρας κατά τη συνάντηση των επιταφίων.

Ο αγαπημένος Μητροπολίτης που στο, παρελθόν αποκάλεσε τη Χρυσή Αυγή «γλυκιά ελπίδα», που μίλησε κοροϊδευτικά για την αναπηρία του Σόιμπλε, που κράτησε διήμερο πένθος για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων ζευγαριών και που είναι γνωστή η αδυναμία του σε θεωρίες συνωμοσίας και στα ρατσιστικά κηρύγματα εναντίον των προσφύγων, μας κάνει να ασχοληθούμε και πάλι μαζί του.

Αυτή τη φορά, αρκέστηκε σε κατάρες εναντίον του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη σχετικά με την αναμόρφωση του μαθήματος των Θρησκευτικών και όσων «άθεων» τρώνε κρέας τη Μεγάλη Παρασκευή.

Συγκεκριμένα είπε: «Ενώπιον σας, παρακαλώ τον Εσταυρωμένο Χριστό να σαπίσει το χέρι του Φίλη, αν υπογράψει τέτοια διατάγματα αθεΐας όπως η κατάργηση. Όσον αφορά στο κρέας που θα φάνε απόψε οι άθεοι που θα κάνουν τραπέζι, να γίνει δηλητήριο και να τους τρυπήσει το στομάχι. Να γίνει πέτρα και να μην το χωνέψουν! Ας τρώει ο καθένας ό,τι θέλει και να λατρεύει το Θεό που θέλει αλλά να μην προκαλεί το αίσθημα του θρησκευτικού κόσμου

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Πρέπει να είμαστε δίκαιοι, μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον Νίκο Φίλη για πολλά, αλλά ανάμεσα τους δεν βρίσκεται η κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς ο ίδιος μίλησε για «αναμόρφωση» και όχι «κατάργηση»:

«Για ιστορικούς λόγους το μάθημα των θρησκευτικών στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτό, συνιστά έναν αναχρονισμό που τον αντιλαμβάνονται και φωτισμένοι ιεράρχες και θεολόγοι. Είναι αναγκαία η αναμόρφωση των θρησκευτικών, ώστε, να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών, με την ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της ορθοδοξίας στη χώρα μας. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θεσμικά αρμόδιο, επεξεργάζεται σχετικές προτάσεις».

Εφόσον υπάρχει μάθημα θρησκευτικών στα σχολεία, πρέπει να δίνουν και σφαιρικές γνώσεις στους μαθητές και τις μαθήτριες, να γνωρίζουν τι υποστηρίζει η θρησκεία τους-αν έχουν μία-και τι οι θρησκείες στον υπόλοιπο κόσμο. Προσωπικά, δεν θυμάμαι να μας έκαναν κάτι τέτοιο, ούτε καν τις «αιρέσεις» δεν είχαμε στην ύλη, που θεωρητικά υπήρχαν στα βιβλία για να μας ενημερώσουν και να μας «προστατεύσουν» από αυτές.

Στην τελική, σε μια χώρα που δεν απλοποιήθηκε η απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών και στα σχολεία γίνεται απαραιτήτως η πρωινή προσευχή, είναι λίγο αλλόκοτο να μιλάει ο Μητροπολίτης για «διατάγματα αθεΐας».

Τώρα για όσα είπε σχετικά με την Ένωση Άθεων, που δείπνησαν σε γνωστό ψητοπωλείο των Αθηνών ανήμερα της Μεγάλης Παρασκευής, είναι απαράδεκτα. Μου θύμισε αυτό που λένε οι κρυπτο-ομοφοβικοί για τους ομοφυλόφιλους, «δε με νοιάζει τι κάνουν στο κρεβάτι τους, αλλά να μην προκαλούν».

Η κίνηση των Άθεων να σας πω την αλήθεια μου, μου φάνηκε παιδαριώδης, από τότε που είδα την πρώτη ανακοίνωση για το «φανερό δείπνο» τους, πριν περίπου 6 χρόνια. Να φας ένα σουβλάκι σε τουριστική περιοχή του κέντρου και να το βαφτίζεις αντίδραση είναι συμπεριφορά ατόμων προεφηβικής ηλικίας και βγάλε. Επειδή στην ουσία είσαι και λίγο «τζάμπα μάγκας» που λέει και ο σοφός λαός και «αντιδράς» εκ του ασφαλούς, γιατί στην Ελλάδα από το μόνο που κινδυνεύεις όντας άθεος, είναι να πιάσει η κατάρα του Αμβρόσιου. Πράγμα απίθανο.

Όμως, αυτό δεν δικαιώνει τη στάση του. Από το Διάταγμα των Μεδιολάνων έχουμε ανεξιθρησκία, μπορεί ο καθένας να πιστεύει όπου θέλει ή να μην πιστεύει καθόλου. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να καταριέσαι κάποιον που άρχισε την κρεατοφαγία έστω από αντίδραση. Ο Χριστός δειπνούσε με ιερόδουλες και τελώνες και πρέσβευε την αγάπη και εκείνος καταριέται κάποιον επειδή δε νηστεύει ενώ έχουμε νηστεία; Μου φαίνεται αδιανόητο για έναν εκπρόσωπο της Εκκλησίας!

Ευτυχώς στο νέο παραλήρημα του Μητροπολίτη, αντέδρασε μια νεαρή γυναίκα από το κοινό και του φώναξε πως: «Αυτό δεν είναι αγάπη!». Για να λάβει την απάντηση του Αμβρόσιου: «Την ξέρω εγώ την αγάπη καλύτερα από σένα!»

Μέσα σε όλα τα ατοπήματα του, ο Μητροπολίτης προβαίνει και σε κείνο της αλαζονείας. Ας πάρει κάτι από την ταπεινότητα του Ιησού. Του χρειάζεται.

*Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο Klik.gr