Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει 65 εκατ. ευρώ μέχρι το 2025

Με στρατηγικό προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη και εστίαση σε Περιβάλλον – Κοινωνία – Υπευθυνότητα.
Open Image Modal
.
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ

Τα αποτελέσματα της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης, παρουσίασε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανακοινώνοντας και τους στόχους της να επενδύσει 65  εκατομμύρια ευρώ για την τριετία 2024-2026.

Μάλιστα, το 50% περίπου θα αφορά σε  πράσινες επενδύσεις, με την εταιρεία να εστιάζει  σε τρεις βασικούς πυλώνες: Περιβάλλον – Κοινωνία – Υπευθυνότητα.

Ως προς το Περιβάλλον, η εταιρεία δεσμεύεται για ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην παραγωγή ως το 2030, έχοντας ήδη επιτύχει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 20%, με έτος βάσης το 2018. Παράλληλα, σε συνεργασία με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, φροντίζει για την αποτελεσματικότερη δυνατή χρήση υλικών, έχοντας καταφέρει να αξιοποιήσει σε ποσοστό 79,4% ανανεώσιμες πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας.

Επίσης, η εταιρεία συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του όγκου των αποβλήτων, έχοντας επιτύχει την ανάκτησή τους κατά 99,6%, και την εξοικονόμηση πρώτων υλών και ενέργειας. Σήμερα, το 95%  των φιαλών που εμπορεύεται στην αγορά είναι επιστρεφόμενο. Ως προς την ορθολογική χρήση των υδατικών πόρων, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μειώνει τις ποσότητες που καταναλώνονται κατά τη διαδικασία παραγωγής, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι το νερό που επιστρέφει στο οικοσύστημα είναι καθαρό.

Ως προς τον πυλώνα της Κοινωνίας, η εταιρεία κατά τη διετία 2021-2022, εκπόνησε και υλοποίησε δύο μεγάλα προγράμματα στη Βόρεια Εύβοια και τη Θεσσαλία. Στη Βόρεια Εύβοια μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2021, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποκατέστησε χρόνια προβλήματα σε δύο σχολεία της περιοχής και συγχρηματοδότησε τη μελέτη του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού. Στη Θεσσαλία, όπου υλοποιείται μεγάλο μέρος του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρείας και αποτελεί το πλέον ελλειμματικό υδατικό διαμέρισμα στην ελληνική επικράτεια, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υλοποίησε το πρόγραμμα «Νερό για το Αύριο», το οποίο ανέδειξε λύσεις για την ορθή διαχείριση των υδατικών πόρων της χώρας και τη γενικότερη ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη βιώσιμη χρήση του νερού. Εξάλλου, μέσω της πολυεπίπεδης δραστηριότητάς της «από το χωράφι ως το ποτήρι», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργεί ένα θετικό ντόμινο επίδρασης, που ωφελεί την ελληνική κοινωνία, αν αναλογιστεί κανείς ότι η άμεση οικονομική αξία που διανέμεται (στην κοινωνία) ανέρχεται στα 378 εκατ. ευρώ για τα έτη 2021-2022.

Ως προς τον πυλώνα της Υπευθυνότητας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί θεματοφύλακα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα με σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού. Την περίοδο 2021-2022 η εταιρεία δημιούργησε, σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Νηφάλιοι-στην υγειά μας», την εφαρμογή «ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ», με στόχο την πληροφόρηση των επαγγελματιών της εστίασης  για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ. Παράλληλα, συνεχίζει να ενισχύει την κατηγορία της μπίρας χωρίς αλκοόλ με συνολικά 5 επιλογές προϊόντων μηδενικού αλκοόλ διαθέσιμες στα σημεία πώλησης. 

Σημειώνεται ότι στον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας βρίσκονται οι 809 εργαζόμενοί της, ενώ ο αριθμός των γυναικών στην εταιρεία αυξήθηκε κατά 15%, ενώ σε ετήσια βάση αφιερώνονται 20,5 ώρες ανά εργαζόμενο στην εκπαίδευση. 

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το ζητούμενο κάθε εταιρείας είναι η επίτευξη των στρατηγικών και επιχειρησιακών της στόχων, σε ένα σύνθετο και πολλές φορές απρόβλεπτο εξωτερικό περιβάλλον. Για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τους ανθρώπους της, αυτή η επιτυχία έχει ως προϋπόθεση τη συνεχή και συστηματική συμβολή μας στην δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος, με τρόπο συγκεκριμένο και μετρήσιμο. Τα στοιχεία που παρατίθενται, αναφορικά με τους πυλώνες του Περιβάλλοντος, της Κοινωνίας και της Υπευθυνότητας, δείχνουν ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Είναι στην ουσία η αποτύπωση των αξιών με τις οποίες πορευόμαστε επί 60 χρόνια, παράγοντας ένα καλύτερο αύριο και αποδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη με πρόσημο τη βιωσιμότητα δεν είναι μια τάση, αλλά μια αναγκαιότητα», ανέφερε ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.