Με θετικό πρόσημο οι πωλήσεις νέων ΙΧ στο 9μηνο

Τις 82.938 έφθασαν οι ταξινομήσεις, με +1,4% σε σχέση με το 2021.
Open Image Modal
.
Eurokinissi

Μπορεί τα εργοστάσια να έχουν δυσκολία παραδόσεων καινούργιων αυτοκινήτων, με τη ζήτηση να είναι, τελικά, λίγο μεγαλύτερη της παραγωγής, μπορεί και οι τιμές των ΙΧ να είναι αρκετά πιο αυξημένες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λόγω και ακριβότερων πρώτων υλών, εντούτοις στην Ελλάδα οι πωλήσεις των ΙΧ φαίνεται ότι πηγαίνουν αρκετά καλά.

Μάλιστα, ο Σεπτέμβριος ήταν ο πρώτος μήνας του 2022, που με περίπου 2.000 παραπάνω πωλήσεις νέων ΙΧ, σε σχέση με τον περσινό, βοήθησε ώστε οι πωλήσεις του 9μηνου, φέτος, να εμφανιστούν αυξημένες κατά +1,4% έναντι του 9μηνου του 2021.

Συνολικά, έχουμε φέτος 82.938 νέα ΙΧ, όταν πέρυσι, στο ίδιο διάστημα, είχαμε 81.756.

Αντιθέτως στα καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα), υπάρχει μείωση κατά -8,4% (7.732 έναντι 8.445), όπως και στα καινούργια λεωφορεία με -48,6% (163 έναντι 317).

Όσον αφορά στις πωλήσεις, η Peugeot έσπασε την πρωτιά της Toyota, τον μήνα Σεπτέμβριο, ωστόσο η Toyota εξακολουθεί να βρίσκεται εδώ και σχεδόν 20 χρόνια στην κορυφή της αγοράς. Με 12.030 μονάδες και μερίδιο 14,5% είναι στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από τις: Peugeot (7.251 μονάδες και 8,7%), Hyundai (7.179 και 8,7%), VW (6.297 και 7,6%) και Opel (5.135 και 6,2%). Πάντως, στα ακριβά, πολυτελή αυτοκίνητα, είχαμε μια Ferrari σε πωλήσεις, 4 Lamborghini, 4 Bentley, και 17 Maserati.

Ως προς τα αμαξώματα, το 54,6% είναι SUV όλων των κατηγοριών, ενώ στις επιλογή καυσίμου, τα βενζινοκίνητα έχουν το 46% των πωλήσεων, τα πετρελαίου το 16,0% (συνεχώς μειούμενα), τα υβριδικά το 27,5% (συνεχώς αυξανόμενα), τα επαναφορτιζόμενα (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in) στο 7,1% (ανοδική τάση), τα φυσικού αερίου στο 0,6% (μειούμενη τάση) και τα υγραερίου στο 2,7%.

Καταλήγοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις νέων ΙΧ στην Ευρώπη, στο 8μηνο του 2022, εμφάνισαν πτώση -12,0%, με 6.238.280 μονάδες, έναντι 7.087.664 πέρυσι.