Πανικός για τον Ζούκερμπεργκ: Βουτιά 15% στην μετοχή της Meta

O τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι τα έξοδα θα είναι υψηλότερα φέτος, καθώς ξοδεύει πολλά στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).
Open Image Modal
via Associated Press

Βουτιά 15% κατέγραψαν οι μετοχές του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού  Meta Platforms στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές, λίγα λεπτά μετά την δημοσίευση τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της εταιρείας.

O τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι τα έξοδα θα είναι υψηλότερα φέτος, καθώς ξοδεύει πολλά στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), αναφέρει το BBC.

Οι μετοχές της υποχώρησαν περισσότερο από 15% αφού ανακοίνωσε ότι αναμένει να ξοδέψει περισσότερα δισεκατομμύρια δολάρια από ό,τι είχε προβλέψει προηγουμένως το 2024.

Η Meta έχει ενημερώσει τα προϊόντα αγοράς διαφημίσεων με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να ενισχύσει την αύξηση των κερδών της.

Επίσης, εισάγει περισσότερες δυνατότητες AI στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως οι βοηθοί συνομιλίας.

Η εταιρεία είπε ότι αναμένεται να δαπανήσει μεταξύ 35 και 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2024, σε σύγκριση με μια προηγούμενη πρόβλεψη 30-37 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι μετοχές της υποχώρησαν παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη της.

 

 

Η Meta ανέφερε καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου 12,4 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 5,7 δισ. δολαρίων ή 2,20 δολαρίων ανά μετοχή, το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Τα έσοδα αυξήθηκαν 27% από 28,65 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο. Η Meta προβλέπει έσοδα από 36,5 έως 39 δισεκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο, με τους αναλυτές της FactSet να προβλέπουν 38,25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι μετοχές της Meta έχουν σημειώσει άνοδο 39% φέτος, ενώ ο ευρύτερος δείκτης S&P 500 σημειώνει άνοδο 6%.

Η Sophie Lund-Yates, επικεφαλής αναλυτής μετοχών της Hargreaves Lansdown, είπε ότι τα σχέδια δαπανών της ήταν «επιθετικά».

Είπε ότι η «σημαντική επένδυση» της Meta στην τεχνητή νοημοσύνη τη βοήθησε να κάνει τους ανθρώπους να περνούν χρόνο στις πλατφόρμες της, έτσι οι διαφημιστές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα «σε μια εποχή που η αβεβαιότητα της ψηφιακής διαφήμισης παραμένει έντονη».

Η Meta αύξησε τις προσδοκίες των επενδυτών λόγω της βελτιωμένης οικονομικής της απόδοσης τα τελευταία τρίμηνα. εταιρεία είχε τραβήξει την προσοχή των επενδυτών στη Wall Street από τις αρχές του περασμένου έτους, όταν ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε στους επενδυτές ότι το 2024 θα ήταν «έτος αποδοτικότητας».