Σερβιτόρα των Hooters αποκαλύπτει τα μυστικά της για μεγάλα φιλοδωρήματα από πελάτες

H Άμπι διευκρινίζει ότι οι πελάτες δεν τους ενδιαφέρει το πώς ντύνεσαι, φτιάχνεις τα μαλλιά σου ή βάφεσαι.
Open Image Modal
.
Tik Tok

Η Άμπι Λιν είναι μια νεαρή Αμερικανίδα σερβιτόρα που βγάζει ένα καλό μεροκάματο από τα γενναία φιλοδωρήματα από τους πελάτες της.

Η νεαρή κοπέλα που εργάζεται στα Hooters μοιράστηκε τα μυστικά της στο λογαριασμό της στο TikTok, αναφέρει η NewYorkPost.

H Άμπι διευκρινίζει ότι οι πελάτες δεν τους ενδιαφέρει το πώς ντύνεσαι, φτιάχνεις τα μαλλιά σου ή βάφεσαι. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η σχέση που αναπτύσσεις μαζί τους, λέει.

Ποιά όμως είναι τα μυστικά της για τα οποία παίρνει όρκο ότι έχουν αποτέλεσμα σε κάθε πελάτη που έχει απέναντί της.

Αρχικά, συμβουλεύει κάθε σερβιτόρα να προσέχει πάντα την εμφάνισή της. «Οι άνθρωποι προσέχουν πάντα όταν προσέχεις τον εαυτό σου», υποστηρίζει.

Προσπαθεί επίσης πάντα να είναι γεμάτα τα ποτήρια των πελατών της, κάτι που αποκαλεί «το πιο σημαντικό» πράγμα. «Ακόμη και αν είναι μισογεμάτα, φέρε τους ένα άλλο, γιατί οι άνθρωποι είναι ανυπόμονοι».

Η επόμενη συμβουλή έχει να κάνει με την άνεση με την οποία μιλάς στους πελάτες, με την Aby να λέει ότι το να χρησιμοποιείς υποκοριστικά δημιουργεί μια σύνδεση. «Μου αρέσει να τους αποκαλώ όλους με ονόματα από κατοικίδια, τους κάνει να νιώθουν πιο άνετα και έλκονται περισσότερα από εσένα. Πάντα λέω: Γεια σου μωρό, να σου φέρω άλλο ένα ποτό; Γεια σου γλύκα, θέλεις άλλη μια μπίρα; Γεια σου γλύκα είσαι έτοιμος για τον λογαριασμό;».

Κι όταν κάποιος είναι σε ραντεβού ή με το άλλο του μισό;

«Αν είναι ένα αγόρι με ένα κορίτσι, πάντα χαιρετάς πρώτα το κορίτσι. Δίνεις σημασία στο κορίτσι, έχεις οπτική επαφή μαζί της».

Όπως λέει η Λιν, η μοναδική φορά που θα κοιτάξεις το αγόρι είναι όταν θα του παίρνεις παραγγελία ή θα του δίνεις το ποτό του.

Το να διασκεδάζεις στη δουλειά είναι επίσης σημαντικό. Το «πολύ» γέλιο είναι ουσιώδες.

«Ακόμη κι αν δεν νομίζει ότι είναι αστείο ή ακόμη κι αν έχεις προσβληθεί, γέλα. Γιατί θα σου δώσουν φιλοδώρημα, υπόσχομαι».

Οι πελάτες δεν θέλουν πάντα μια υπερβολικά γλυκιά σερβιτόρα, λέει, αποκαλύπτοντας ότι δεν πειράζει να είσαι αυθάδης με πελάτες, κυρίως μεγαλύτερους άντρες. Όπως ισχυρίζεται, οι πελάτες θα ενδιαφερθούν περισσότερο για μια σερβιτόρα με «τσαγανό». Πάντα με χαμόγελο…

Τέλος: πάντα να κατηγορείς την κουζίνα. «Αν ξέχασες να φέρεις το φαγητό, φταίει η κουζίνα», λέει και συμβουλεύει να προσφέρεις «δωρεάν γλυκό» για να φέρεις τον πελάτη και πάλι στα νερά σου.

Η τελευταία της συμβουλή είναι να διασκεδάζεις ή τουλάχιστον να δείχνεις ότι διασκεδάζεις.