To BuzzFeed εξαγοράζει τη HuffPost από τη Verizon

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η Verizon Media θα κάνει επένδυση στο BuzzFeed.
Open Image Modal
The Huffington Post logo, graphic element on white
ASSOCIATED PRESS

Η Verizon Media, που υπάγεται στη Verizon Communications Inc, ανακοίνωσε την Πέμπτη την πώληση της HuffPost στο BuzzFeed, στο πλαίσιο μίας συμφωνίας που θα την καταστήσει μειοψηφικό μέτοχο στην εταιρεία.

Δεν έγιναν γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες για τη συμφωνία.

Η Verizon Media και το BuzzFeed θα συνδέουν περιεχόμενό τους στις πλατφόρμες τους, θα εξετάσουν οικονομικές ευκαιρίες και θα αξιοποιήσουν αναδυόμενα διαφημιστικά formats, όπως ανέφεραν οι δύο εταιρείες σε ανακοίνωσή τους.

«Με την ένταξη της HuffPost, ο οργανισμός media μας θα έχει περισσότερους χρήστες, να δαπανούν σημαντικά περισσότερο χρόνο με το περιεχόμενό μας» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, Τζόνα Περέτι.

Η HuffPost ανήκε στη Verizon Media από το 2015. Η είδηση της εξαγοράς αναφέρθηκε πρώτα από τη Wall Street Journal. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι της HuffPost έμαθαν για την απόφαση μέσω της Journal.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Verizon Media θα προβεί σε μια απροσδιόριση επένδυση στο BuzzFeed. Ο Τζόνα Περέτι, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, θα είναι επικεφαλής της ενιαίας εταιρείας. Ο Περέτι ήταν ένας από τους συνιδρυτές της HuffPost το 2005, μαζί με την Αριάνα Χάφινγκτον, τον Άντριου Μπράιτμπαρτ και τον Κένεθ Λέρερ.

Σε email στο BuzzFeed την Πέμπτη, ο διευθυντής σύνταξης Μαρκ Σουφς είπε πως η HuffPost θα συνέχιζε να λειτουργεί τη δική της ιστοσελίδα, τα δικά της κανάλια social media και την εφαρμογή. Ο διευθυντής σύνταξης της HuffPost – μια θέση που ήταν κενή από τότε που η Λίντια Πόλγκριν αποχώρησε από την εταιρεία τον Μάρτιο- θα απαντά στον Σουφς.

Δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα γίνουν απολύσεις στο πλαίσιο της συγχώνευσης.