ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δεν μπορούμε να κάνουμε ανακοινώσεις γιατί τα μεγάφωνα ανήκουν στον ΟΣΕ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δεν μπορούμε να κάνουμε ανακοινώσεις γιατί τα μεγάφωνα ανήκουν στον ΟΣΕ
Open Image Modal
eurokinissi

Η προβληματική συνύπαρξη του ΟΣΕ με την ιδιωτική πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται πως έχει αντίκτυπο στους επιβάτες που χρησιμοποιούν το σιδηρόδρομο.

Με αφορμή, λοιπόν, τις μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και ακυρώσεις δρομολογίων στον προαστιακό της Αθήνας τη τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, τόσο λόγω της κακοκαιρίας όσο και τεχνικών προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση, αρκετοί επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν ζητούσαν εξηγήσεις για την έλλειψη ενημέρωσης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωνε μόνο μέσω Twitter τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις δρομολογίων και όπως είναι λογικό οι περισσότεροι δεν γνώριζαν τις αλλαγές.

Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιούνται τα μεγάφωνα των σταθμών για ανακοινώσεις σχετικά με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων, η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η εξής: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει πρόσβαση στα συστήματα ενημέρωσης των σταθμών δεδομένου ότι ανήκουν στον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ»
Πρόκειται μάλλον για μία παγκόσμια πρωτοτυπία αφού μία εταιρεία (η μόνη στην Ελλάδα) που πραγματοποιεί επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τη μικροφωνική εγκατάσταση των σταθμών.

Φυσικά, τα μεγάφωνα δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα στους σταθμούς του Προαστιακού. Το σύνολο των εγκαταστάσεων στους σταθμούς ανήκει στον ΟΣΕ, πράγμα που σημαίνει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμα και αν το επιθυμεί, δεν έχει δικαίωμα να επισκευάσει ένα χαλασμένο πίνακα δρομολογίων ή ένα σπασμένο κάθισμα.

Σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. Στον Σεπτέμβριο του 2017 έναντι 45 εκατ. ευρώ