Τέμπη: Η στιγμή που το τρένο περνάει για πρώτη φορά από το σημείο της τραγωδίας (Βίντεο)

Εικόνες από τα πρώτα δρομολόγια του Intercity μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα και η συγκίνηση του προέδρου του ΟΣΕ.
|
Open Image Modal
Eurokinissi

Μούδιασμα και σφιγμένες καρδιές ήταν τα κυρίαρχα συναισθήματα που επικράτησαν στην πρώτη διέλευση αμαξοστοιχίας Intercity από το σημείο της μοιραίας σύγκρουσης στα Τέμπη όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.

Είναι το πρώτο τρένο που πέρασε από το σημείο 34 μέρες μετά. Μάλιστα ο μηχανοδηγός την ώρα της διέλευσης ανακοίνωσε ότι «τώρα περνάμε από το σημείο της τραγωδίας».

Φανερά συγκινημένος ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, μπόρεσε μόνο να πει «πολλή συγκίνηση» ενώ έκανε και τον σταυρό του περνώντας από το σημείο όπου έγινε η τραγική σύγκρουση.

Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi

 

Το πρωί της Δευτέρας ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με την κίνηση να είναι συγκρατημένη. Λιγοστά τα εισιτήρια που κόπηκαν από τους επιβάτες (80 από Αθήνα και 52 από Θεσσαλονίκη) στο πρώτο ζεύγος που μπήκε στις ράγες από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και στις 10.28 από Αθήνα για Θεσσαλονίκη. 

Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi

 

Νωρίτερα, στις 08:28 αναχώρησε τρένο από την Αθήνα με προορισμό την Καλαμπάκα και στην καμπίνα του μηχανοδηγού επιβιβάστηκε ο υπουργός μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, μαζί με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΣΕ. 

Εμφανώς συγκινημένος για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ήταν και ο μεταβατικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi
Open Image Modal
Eurokinissi

Από τις 7 Απριλίου θα εκτελούνται δύο ζεύγη δρομολογίων στη γραμμή Intercity και τρία από τις 11 Απριλίου. Η επαναλειτουργία γίνεται με αυξημένα μέτρα ασφαλείας με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα. Έτσι πραγματοποιούνται μειωμένα δρομολόγια, με χαμηλές ταχύτητες, δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο μηχανοδηγούς και ένα συνοδό και διέλευση ενός μόνο τρένου στα τούνελ.