Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: 50.000 θεατές στο πρωτόγνωρο καλοκαίρι της πανδημίας

Εφέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία του, επεκτείνει τη δραστηριότητα του και τη χειμερινή σεζόν. Η αναδρομή της φετινής διοργάνωσης σε ένα βίντεο.
Open Image Modal
Costas Baltas / reuters

Το ιδιόμορφο αυτό καλοκαίρι, το Φεστιβάλ Αθηνών έδωσε το «παρών» με το «Υποσύνολο - Fragment», μια ξεχωριστή σειρά καλλιτεχνικών γεγονότων, που πραγματοποιήθηκαν στους υπαίθριους χώρους του Φεστιβάλ -το Ηρώδειο, το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και το Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου. Οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν, δεν επέτρεψαν το άνοιγμα των χώρων της Πειραιώς 260. 

Ο απολογισμός της φετινής διοργάνωσης είναι θετικός, καθώς με απώτατο όριο χωρητικότητας κάθε θεάτρου το 45% (συν την αυστηρή τήρηση των κανονισμών και τις αναγκαίες προσαρμογές ώστε κοινό και καλλιτέχνες να αισθάνονται ασφαλείς), το Φεστιβάλ, σύμφωνα με ανακοίνωση του, υποδέχτηκε στους χώρους του πάνω από 50.000 θεατές.

Υπενθυμίζεται ότι τα Επιδαύρια άνοιξε -σηματοδοτώντας τη συμπλήρωση 65 χρόνων αδιάλειπτης ιστορίας του Φεστιβάλ- ένα γεγονός διεθνούς ακτινοβολίας: Ο διεθνής βιολονίστας Λεωνίδας Καβάκος στάθηκε μόνος του στην ορχήστρα της Επιδαύρου, για να ερμηνεύσει έργα του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ. 

Για πρώτη φορά στην ιστορία του συνεχίζεται τον χειμώνα 

Φέτος, το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, για πρώτη φορά στην ιστορία του επεκτείνει τη δραστηριότητά του κατά τη διάρκεια της χειμερινής σαιζόν, απαντώντας και στην ανάγκη των καλλιτεχνών να καλλιεργήσουν τα εργαλεία τους και να επανενεργοποιηθούν σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί μια σειρά από ερευνητικές δράσεις και συνεργασίες, που απευθύνονται σε καλλιτέχνες αλλά και το ευρύτερο κοινό όλων των ηλικιών. «Η συνθήκη εξακολουθεί να είναι αβέβαιη, αλλά αποστολή μας είναι να κρατήσουμε ενεργό το σύγχρονο πολιτιστικό τοπίο. Άλλωστε, μια κοινωνία χωρίς Τέχνη και στοχασμό, είναι απάνθρωπη», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Φεστιβάλ.