Φρένο στην χρήση ενός κωδικού από πολλά άτομα δοκιμάζει το Netflix

Προσπαθεί να περιορίσει την χρήση λογαριασμών από άτομα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις.
|
Open Image Modal
.
Stock photo

Οι δοκιμές έχουν αρχίσει και ορισμένοι χρήστες έχουν ήδη δει στις οθόνες τους το μήνυμα ”Αν δεν ζείτε με τον ιδιοκτήτη αυτού του λογαριασμού, χρειάζεστε δικό σας λογαριασμό για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε”.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας που μίλησε στο BBC, ”αυτή η δοκιμή έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τους λογαριασμούς του Netflix, έχουν το πραγματικό δικαίωμα.”

Η απόφαση για το αν η εταιρεία θα θέσει τελικά σε εφαρμογή αυτό το σύστημα, δεν έχει ακόμα ληφθεί.

Κατά την διάρκεια της δοκιμής, οι χρήστες μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στον λογαριασμό, μέσω ενός κωδικού που αποστέλλεται μέσω SMS ή email.

Το Netflix προσπαθεί να περιορίσει την χρήση λογαριασμών από άτομα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, αν και, μέχρι στιγμής, δεν είναι ξεκάθαρος ο αριθμός των χρηστών που έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα χωρίς προσωπικούς λογαριασμούς.

Οι πλατφόρμες streaming, όπως το Netflix, το HBO Go, το Amazon Prime και το Disney+, επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν πολλά προφίλ μέσα στους λογαριασμούς τους, αλλά στους όρους χρήσης είναι ξεκάθαρο ότι αυτό επιτρέπεται μόνο για άτομα που ζουν στο ίδιο σπίτι.

Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Netflix, Ριντ Χάστινγκς, είχε δηλώσει το 2016 ότι ”πρέπει να μάθουμε να ζούμε με την παράνομη χρήση κωδικών από πολλά άτομα, διότι η νόμιμη χρήση κωδικών μεταξύ συζύγων ή παιδιών, για παράδειγμα, είναι κάτι που συμβαίνει συνεχώς.”

Τον Οκτώβριο του 2019, ο Διευθυντής Παραγωγής του Netflix, Γκρεκ Πίτερς, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία εξετάζει το όλο θέμα, αλλά δεν είχε ”κάποιο σχέδιο για αλλαγή.”

Το Netflix κέρδισε σχεδόν 37 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το 2020 και το γενικό, παγκόσμιο σύνολο σήμερα ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια. Η δε αύξηση της τιμής της συνδρομής, σε συνδυασμό με το παγκόσμιο lockdown και σειρές όπως “The Queens Gambit”, ανέβασαν τον τζίρο του Netflix στα 21 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2,3 είναι κέρδος.