Οδηγούμε το Hyundai IONIQ 5 230hp RWD

Πισωκίνητο, ηλεκτρικό με υψηλότατο επίπεδο ποιότητας, άνεσης και επιδόσεων, το Hyundai IONIQ 5 θέτει νέα στάνταρ με την απολύτως δική του ταυτότητα.
|
Open Image Modal
HuffPost Greece

Το όνομα IONIQ ήρθε στον χώρο της αυτοκίνησης από τη Hyundai πριν από μερικά χρόνια, θέλοντας έτσι να δείξει την αλλαγή της φίρμας προς τον εξηλεκτρισμό. Επίσης, πριν από αρκετά χρόνια, ο Όμιλος έριξε πολλά χρήματα στο τραπέζι για να φέρει στο στρατόπεδό του στελέχη της Mercedes και της BMW, με το αποτέλεσμα να είναι απλά υπέροχο.

Ένα από τα πιο πρόσφατα, είναι το Hyundai IONIQ 5 230PS RWD, το οποίο έχει τη δική του ταυτότητα και προσωπικότητα, έστω και αν συνδέεται κατά κάποιον τρόπο με το παρελθόν της εταιρείας. Με διαστάσεις 4,635μ. μήκος, 1,890μ. πλάτος, 1.605μ. ύψος και απόσταση από το έδαφος στα 16 εκ., οι υπεύθυνοι το χαρακτηρίζουν crossover και εμείς, από την πλευρά μας, δε μπορούμε να μην συμφωνήσουμε.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τον σχεδιασμό, πρόσεξαν πάρα πολύ αρκετούς τομείς του αυτοκινήτου, όπως τα διακοσμητικά, οι χειρολαβές τύπου Tesla στις θύρες, αλλά και όλα όσα υπόλοιπα το συνθέτουν. Η καμπίνα του είναι ευρύχωρη και τα 3μ. του μεταξονίου κρίνονται επαρκή για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Υπάρχει πολύς χώρος για όλα και όλους και ανάλογα με τις ανάγκες, τα συρόμενα πίσω καθίσματα αυξάνουν ακόμα περισσότερο τα λίτρα της χωρητικότητας, που ξεκινούν από τα 537.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Η ποιότητα των υλικών είναι τέτοια, που δεν θα σε αφήσει αδιάφορο. Επάνω είναι μαλακά, κάτω εξαιρετικά, φιλοξενώντας όμορφα τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών, που είναι ενοποιημένες. Το βασικό χαρακτηριστικό σε αυτή την περίπτωση, είναι πως η περίμετρός τους δεν είναι σκούρα, αλλά λευκή, διαφοροποιώντας τις από τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Καρδιά του οχήματος αποτελεί μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77kWh, που μπορεί να υποστηρίξει τάση έως και 800V. Με φορτιστή 350kW, το 10-80% φορτίζεται σε 18 λεπτά και μόλις πέντε εξ αυτών αρκούν για την εξασφάλιση αυτονομίας της τάξεως των 100 χιλιομέτρων. Επίσης, το IONIQ 5 υποστηρίζει τη λειτουργία V2L (Vehicle to Load), χάρη στην οποία επιτρέπει τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών ή ποδηλάτων, έως 3,5kW είτε είναι σταθμευμένο είτε κινείται.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Το πισωκίνητο IONIQ 5 έχει ισχύ 230 ίππων με 350Nm ροπή και το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,3δευτ. Όσον αφορά στην τελική, αυτή σταματά στα 185χλμ./ώρα. Όλα έρχονται γρήγορα, παρά το βάρος των 2.010 κιλών και δεν φαίνεται πως «ιδρώνει» για να επιταχύνει. Κάθε άλλο. Η απόδοση είναι εξαιρετική και για όσους αγχώνονται για την κατανάλωση, τα paddles στο τιμόνι ενισχύουν τον βαθμό αναγεννητικής πέδησης, που σε συνδυασμό με τη λειτουργία e-pedal, αρκούν για να ανεβάσουν την αυτονομία στα 710 χιλιόμετρα.

Open Image Modal
HuffPost Greece

 Τα προγράμματα οδήγησης ECO, Normal και Sport σε βοηθούν να κινηθείς οικονομικά, κανονικά και σπορτίφ αντίστοιχα, που με το που τα επιλέγεις έχεις ένα ήσυχο, άνετο ή «άγριο» αυτοκίνητο. Έχει καλή σχεδίαση, δεν ακολουθεί κάτι πεπατημένο, δείχνει τη δική του ταυτότητα και ακόμα και μες στην πόλη, έχει τη δυνατότητα να φανερώσει τις αρετές του.

Έχει και δωράκι έναν wallbox για γρήγορες φορτίσεις στο σπίτι.