Ποιους προορισμούς επιλέγουν οι Έλληνες για πασχαλινά ταξίδια

Πρωταγωνιστής η Κέρκυρα στη χώρα μας και ξεχωριστές περιοχές σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή.
Open Image Modal
Φωτογραφία αρχείου
Eurokinissi

Η επιστροφή στην κανονικότητα, σε κάθε δραστηριότητα της ζωής, περνά και μέσα από την αναψυχή, τα ταξίδια, που για πολλούς είναι τρόπος αναζωογόνησης.

Πλησιάζοντας προς το Πάσχα, ο Έλληνας ετοιμάζεται να ξεφύγει, είτε στη χώρα του είτε στο εξωτερικό. Μάλιστα, σε σχέση με το 2022, η ζήτηση για ταξίδια είναι τριπλάσια, την περίοδο του Πάσχα, σύμφωνα με τα ελληνικά τουριστικά γραφεία.

Η πλήρης ελευθερία ταξιδιών μετά από τα χρόνια της πανδημίας, εμπνέει τους Έλληνες να ταξιδέψουν και πάλι εντός και εκτός συνόρων, παρά την κρίση του κόστους ζωής και παρά τον αντίκτυπο που είχε στις μετακινήσεις το δυστύχημα των Τεμπών, ο οποίος φαίνεται να εξασθενεί.

Η κίνηση του Πάσχα χαρακτηρίζεται από τα περισσότερα τουριστικά γραφεία ως ικανοποιητική, και αναμένουν ότι θα κορυφωθεί όσο πλησιάζουμε τη Μ. Εβδομάδα.

Πρωταγωνιστής και φέτος την Κέρκυρα, η οποία είναι γνωστή για τα παραδοσιακά έθιμα του Πάσχα.Σε επίπεδο εσωτερικού, τη μεγαλύτερη ζήτηση σημειώνουν το Ναύπλιο, η Καστοριά, η Πιερία, η Μεσσηνία, το Ξυλόκαστρο, τα Μετέωρα, το Πόρτο Χέλι, τα Ζαγοροχώρια, αλλά και νησιωτικοί προορισμοί όπως: η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Πάτμος, η Κρήτη, η Ζάκυνθος, η Χίος, η Μυτιλήνη, η Σύρος, η Σκύρος, τα Κύθηρα.

Όσον αφορά τους προορισμούς του εξωτερικού, οι Έλληνες προκρίνουν Ευρωπαϊκούς προορισμούς όπως η Ιταλία, η Ιβηρική Χερσόνησος, η Ν. Γαλλία, το Παρίσι, η Βουδαπέστη, το Στρασβούργο, η Κύπρος, η Βιέννη, το Μπριζ αλλά και την Αμερική.

Επιπλέον, τα Ιεροσόλυμα, η Κωνσταντινούπολη και η Αίγυπτος, λόγω των Πατριαρχείων τους, αποτελούν για άλλη μια χρονιά πόλο έλξης των Ελλήνων, στο πλαίσιο του θρησκευτικού ιδεώδους.

Σε γενικές γραμμές, μέχρι στιγμής, οι περισσότερες κρατήσεις αφορούν ταξίδια στο εξωτερικό, με αναλογία 7 (εξωτερικό) προς 3 (Ελλάδα).

Η Ομοσπονδία FedHATTA καλεί τους Έλληνες ταξιδιώτες να αξιοποιήσουν περαιτέρω την προστασία και τη διευκόλυνση που προσφέρουν τα ελληνικά τουριστικά γραφεία στα ταξίδια τους κατά την Πασχαλινή περίοδο, καθώς υπάρχει πλήθος προσφορών και μεγάλη γκάμα ταξιδιωτικών προϊόντων για κάθε γούστο και για κάθε βαλάντιο.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Είμαστε προετοιμασμένοι για μια έντονη Πασχαλινή περίοδο στα ταξίδια, που εμφανίζει χαρακτηριστικά αναζωογονημένης ζήτησης από τους Έλληνες ταξιδιώτες.

Η ελληνική αγορά και η διάθεση των Ελλήνων για ταξίδια έχει αποδείξει ότι είναι ανθεκτική, και έχει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. Αποτελεί δε σημαντικό τροφοδότη των ελληνικών προορισμών και συμβάλει στην τόνωση της τοπικής οικονομίας τους.

Η ελληνική αγορά οργανωμένου τουρισμού διακινεί, όπως πάντα, με υπεύθυνο τρόπο τους Έλληνες ταξιδιώτες σε όλους τους αγαπημένους τους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, αναλαμβάνοντας κάθε ευθύνη για το ταξίδι τους και προσφέροντας διευκολύνσεις που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα τους ήταν διαθέσιμες».